دیدار احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز و علی رامک مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز

رئیس کل دادگستری البرز در این دیدار با توجه به ظرفیتهای بالا این استان گفت نقش صدا و سیما در تحقق توسعه استان انکارناپذیر است .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از دادگستری کل استان البرز،رئیس کل دادگستری البرز در این دیدار با توجه به ظرفیتهای بالا این استان گفت نقش صدا و سیما در تحقق توسعه استان انکارناپذیر است .

احمد فاضلیان افزود بسیاری از علل مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که به صورت پرونده به دستگاه قضایی ارائه می شود ریشه در حوزه های دیگری دارد که می توان با فرهنگ سازی بسیاری از مشکلات را حل و رفع کرد.

فاضلیان بخشی از مشکلات موجود را در عدم آگاهی مردم نسبت به مسائل حقوقی دانست و خواستار توجه بیشتر رسانه ملی و استانی در افزایش سطح آگاهی مردم به وسیله تولید برنامه های تصویری و رادیویی به زبان ساده و شیوا شد.

وی با بیان این مطلب که صدا و سیما استانی بار سنگینی را بردوش دارد خواستار بررسی ایده ها و راهکار های مناسب اجرایی جهت تعامل دو دستگاه شد.

علی رامک مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز نیزدر این نشست قوه قضاییه را ، یکی از مهمترین قوای کشور دانست که ملجاء و پناهگاه مردم محسوب میشود .

وی در این نشست خواستار همکاری دادگستری برای تولید برنامه هایی با هدف بالا رفتن آگاهی های حقوقی و قضایی مردم استان البرز شد.

رامک افزود : ظرفیت صدا و سیما برای فرهنگ سازی ، آموزش و اجرای برنامه های قوه قضائیه بسیار بالاست و امیدوارم که همکاری بین دو دستگاه بیش از گذشته ادامه داشته باشد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =