نهایی شدن تفاهم‌نامه کاشت نهال به ازای ثبت ازدواج یا تولد در زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از نهایی شدن تفاهم‌نامه کاشت نهال به ازای ثبت هر ازدواج و تولد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان، غلامحسن احمدی از ارائه المان‌های نورپردازی جدید به مناسبت دهه فجر در سطح شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: این اقدامات در بحث چراغانی‌ها هم به صورت جدید ارائه شده است.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی شهرداری زنجان هم برنامه‌های متناسب با این ایام را برگزار می‌کند، اضافه کرد: معاونت خدمات شهری هم برنامه‌هایی در آذین‌بندی شهری دارد که عملیاتی کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از نهایی شدن تفاهم‌نامه کاشت نهال به ازای ثبت هر ازدواج و تولد خبر داد و تصریح کرد: این تفاهمنامه بین اداره کل منابع طبیعی، اداره ثبت احوال و شهرداری زنجان امضا شده است.

احمدی افزایش و توسعه فضای سبز را از اهداف تدوین چنین تفاهم‌نامه‌ای اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، کاشت درخت در بوستان گلستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای کنترل نهال‌های کاشته شده ناشی از عقد تفاهم‌نامه بین شهرداری، منابع طبیعی و ثبت احوال افزود: این کنترل از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه نوع نهال انتخاب شده برای کاشت متناسب با پوشش درختی محل مورد نظر انتخاب می‌شود، ادامه داد: نخستین نهال از این مجموعه طی مراسم رسمی کاشته می‌شود.

احمدی در ادامه از برنامه‌ریزی شهرداری زنجان برای نصب سازه‌های فلزی به منظور نصب اطلاعیه و اعلامیه در سطح شهر خبر داد و گفت: این سازه‌های پایه‌دار با هدف نصب دائمی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی انجام شده شهرداری زنجان 400 سازه فلزی در راستای کمک به پیشگیری از نصب اطلاعیه بر روی دیوارها نصب می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان به نصب یک هزار سازه کارتن پلاست در ایام انتخابات خبر داد و گفت: این سازه‌ها از شب آغاز تبلیغات انتخاباتی و با هدف استفاده کاندیداها نصب می‌شود.

احمدی ادامه داد: سازه‌های کارتن پلاست نصب شده، بعد از برگزاری انتخابات جمع‌آوری می‌شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =