سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار از بررسی 8 پرونده واحد تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عبادالله کامکار در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور جمعی از صنعتگران و مدیران دستگاه های اجرایی، برگزار شد، افزود: با توجه به قوانین ابلاغی از سوی دولت این نشست ها به منظور رفع مشکلات صنایع و تولید کنندگان آسیب دیده ترتیب دادهمی شود.
وی ادامه داد: در این جلسه 8 پرونده مورد بررسی قرار گرفت، که عمده مشکلات مربوط به حوزه بانک ها، بیمه و همچنین مواردی در ارتباط با جهاد کشاورزی و محیط زیست مطرح شد.
کامکار گفت: برخی از موانعی که در این کارگروه از سوی تولیدکنندگان بیان شد، که نیاز است در کمیسیون های جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت برای حصول نتیجه بهتر به این ستاد ارجاع داده شوند، تا تسریع در روند کار صورت گیرد.
وی به وظایف ذاتی کارگروه ستاد تسهیل در موانع تولید مبنی بر یافتن راهکار مناسب برای حل مشکلات تولیدکنندگان، اشاره کرد و افزود: با توجه به این امردر این جلسه تقریبا تمامی پرونده ها به نتیجه قابل قبول رسیدند و مسئولان مربوطه در راستای تحقق این امر همکاری و اهتمام لازم را داشتند.
معاون استاندار، عنوان کرد: جای خرسندی دارد که تمامی مدیران دستگاههای اجرایی استان در جهت پیشبرد اهداف این ستاد نهایت همکاری را داشته اند.
گفتنی است دراین نشست مشکلات 8 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که تقریبا تمامی پرونده ها به نتیجه قابل قبول رسیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =