فرصت های پسا برجام برای  تولید کنندگان نمایان شده است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با شاره به فرصتهای بوجود آمده در فضای پسا تحریم گفت: نمایشگاه مسکو ظرفیت بسیار مناسبی برای حضور تولیدکنندگان و ارائه محصولات استان بوشهر است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده تأکید کرد: کلیه واحدهای تحت پوشش در بخش صنایع معدنی که قابلیت صادراتی در رشته فعالیت های مصالح ساختمانی، سرویس های بهداشتی،‌ کاشی و سرامیک سنگهای ساختمانی و سنگهای تزئینی، شیشه، بتن و سیمان را دارند ، نسبت به ثبت نام و حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

وی با شاره به فرصتهای بوجود آمده در فضای پسا تحریم گفت: نمایشگاه مسکو ظرفیت بسیار مناسبی برای حضور تولیدکنندگان و ارائه محصولات استان بوشهر است.

این مقام مسئول، تاریخ برگزاری نمایشگاه را 22 تا 24 اردیبهشت سال 95 اعلام نمود و اضافه کرد: در این نمایشگاه به عنوان معتبرترین نمایشگاه روسیه ، امکان معرفی محصولات به روز ، شناسایی بازار های هدف ، هدایت محصولات به سمت این بازارها و ارتقای کیفیت و استاندارد تولیدات ، وجود دارد.

گفتنی است، علاقمندان جهت حضور در این نمایشگاه می توانند جهت اخذ هرگونه اطلاعات با شماره تلفن های 44276744-44277593 با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =