تساوی در بندر عباس / شانس اکسین برای صعود بیشتر شد

هفته پانزدهم لیگ دسته دوم در گروه اول با انجام پنج بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد، تیم اکسین البرز در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف شهرداری بندر عباس رفت،این دیدار در پایان با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش خبرآنلاین البرز ، تیم اکسین البرز که با ۲۹ امتیاز درمکان دوم جدول جای داشت در اندیشه برد و رسیدن به صدر جدول به سر می برد اما حساسیت بازی به گونه ای بود که دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در ادامه نیز موفق به باز کزدن دروازهای هم نشدند در نتیجه این بازی با تساوی به پایان رسید.
علی لطیفی سرمربی تیم اکسین البرز بعد از پایان بازی تساوی دو تیم را عادلانه خواند، وی گفت: ما براي كسب سه امتياز به بندرعباس آمده بوديم اما حساسيت بازي به حدي بود كه ناخوداگاه دوتيم با احتياط بازي را دنبال كردند.
وی ادامه داد: درابتدا مسابقات همه فكر مي كردند كه راحت ترين گروه اين گروه باشد اما حالا همه مي فهمند كه سخت ترين گروه بوده است.چهارتيم از اين گروه مي توانند به دور بعدي مسابقات راه پيدا نمايند اما شانس تيم اکسین وشهرداري بيشتر است .
در سویی دیگر حميد كللي فرد سرمربي تيم شهرداري بندرعباس در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش راضی نبود وی معتقد بود با برد مقابل تیم اکسین می توانستیم صعودمان را راحت تر کنیم .
كللي فرد تيم اكسين را يك تيم خوب بامربي بادانش دانست و افزود: اكسين براي رسيدن به ليگ يك بازيكنان خوبي در اختیار دارد و از نیمکت پرمهره ای نیز برخوردار است اطرافیان این تیم نیز افراد قوی ای هستند و شانسش برای صعود زیاد است.
در دیگر بازی های این گروه نیروی زمینی تهران دو بر یک از سد کارون اهواز گذشت، آینده سازان برق جدید شیراز در دیداری پر گل چهار بر صفر یاران غدیر هشتگرد را شکست داد ، پرسپولیس گناوه دو بر صفر بعثت کرمانشاه را شکست داد و شهرداری کاشان دو بر یک ملی پوشان تبریز را برد.
تیم اکسین البرز در حال حاضر با کسب 30 امتیاز و اختلاف 1 امتیازی با شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =