۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
برنامه سومین جشنواره موسیقی آوای امید

ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان در سومین روز از برگزاری سومین جشنواره موسیقی آوای امید با حضوردر تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان از اجرای گروه موسیقی بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین،همزمان با سومین روز از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی آوای امید در استان زنجان با وجود برودت هوای زنجان تالار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان شاهد استقبال بسیار گرم مخاطبین از اجرای قطعات موسیقی بود.

گفتنی است : "امروز چهارشنبه ٨:٣٠ از ساعت ١٥ الی ٢١گروه دیلمان(سنتی)امیر محمد خدابنده،سماع(سنتی)علیرضا وثیقی و نواگردان(سنتی)پویا محمذی هنرنمایی می کنند.

پنج‌شنبه ١٥ بهمن ماه اجرای تنبک زیر ١٠ سال الف در نوبت صبح انجام می‌شود و در نوبت عصر نیز تنبک (ب-ج) از ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه تا ١٧، گروه آکو (کلاسیک) الیاس دژآهنگ (جنبی) از ساعت ١٨ و ١٥ دقیقه تا ١٩ و ١٥ دقیقه اجرا و زندیگان کلاسیک علی سلامپور (جنبی) نیز از ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه تا ٢٠ و ٣٠ دقیقه اجرا خواهد شد.

صبح روز جمعه ١٦ بهمن ماه را پیانو زیر ١٠ سال و در نوبت عصر همین روز از ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه تا ١٨ و ٣٠ دقیقه پیانو (الف-ب-ج)، از ساعت ١٩ تا ١٩ و ٣٠ دقیقه آواز کلاسیک آذری عطا شاهمرادی (جنبی) و از ساعت ١٩ و ٤٥ دقیقه تا ٢٠ و ٤٥ دقیقه نیز معجون (پاپ) امیر محجوبی اجرا خواهد شد.

روز شنبه ١٧ بهمن ماه در نوبت صبح نیز گیتار کلاسیک (الف-ب-ج)، گیتار فلامنگو (ب-ج)، ویولن کلاسیک ( الف-ب- ج) اجرا خواهد شد ودر نوبت عصر همین روز ساز دهنی (ج)، فلوت کلیدار (الف) از ساعت ١٥ و ٣٠ دقیقه تا ١٧ و ٣٠ دقیقه، رف(پاپ) ابوالفضل رجبی از ساعت ١٨ و ١٥ دقیقه تا ١٩ و ١٥ و مهرگان پاپ مهبد کریمی نیز از ١٩ و ٣٠ دقیقه تا ٢٠ و ٣٠ دقیقه اجرا خواهد شد.

یک‌شنبه ١٨ بهمن ماه نیز سه تار ایرانی (الف)، کاخون (ب)، آواز ایرانی (الف)، تنبور (الف)، نی (ب)، کلارنت (الف-ب)، ساز دهنی(الف-ب) بخش جنبی اجرا می شود.

اختتامیه این جشنواره ساعت ١٥ تا ١٨ عصر همین روز در سالن هلال برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =