فرهنگ ترافیکی هر شهر نشانگر فرهنگ مردمان آن خطه است

فرمانده انتظامی استان گفت: فرهنگ ترافیکی هر شهر می‌تواند نشانگر فرهنگ آن شهر و خطه نیز باشد

به گزارش خبرآنلاین، سردار "عليرضا صالحي" در "همايش کار‌گروه پيشگيري از سوانح جاده‌اي استان زنجان" گفت: يک پليس در جامعه و در هنگام انجام وظيفه خود براساس عملکرد خوب يا بد خود مي‌تواند يک عمر نگاه مردم را تغيير دهد.

وي با اشاره به اينکه پليس اصلي‌ترين لايه توليد فرهنگ در هر جامعه‌اي است، تصريح کرد: فرهنگ ترافيکي هر شهر مي‌تواند بيانگر فرهنگ مردمان آن شهر نيز باشد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تشريح اين موضوع که عملکرد پليس بيشتر در زمان کشف، خود را نشان مي‌دهد، خاطرنشان کرد: در حوزه پليس‌راه و پليس پيشگيري زحمات زيادي وجود دارد در حالي که زحمات اين افراد به خوبي ديده نمي‌شود.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان بيان داشت: جاده، انسان و خودرو در تلفات جاده اي موثر هستند، در اين شرايط پليس تنها قادر به اعمال قانون است و اگر مشاركت ديگر سازمان ها نباشد، كار پيش نمي رود.

صالحي با اشاره به اينکه پايين‌ترين سطح رفاه بعد از بازنشستگي براي پليس است، اضافه کرد: براي توليد فرهنگ ترافيکي نياز به دانش و کار کارشناسي دقيق و استفاده از کارشناسان و بازنشستگان اين امر داريم.

وي با اشاره به اينكه پليس به تنهايي قادر به كنترل سوانح جاده اي نيست و بايد مشاركت ديگر سازمان ها نيز وجود داشته باشد، گفت: امنيت امروز كشور مثال زدني است اما متاسفانه تلفات جاده اي آمار نگران كننده اي را به ثبت رسانده است.

صالحي با اشاره به برگزاري طرح زمستانه پليس‌راه از همکاري مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان در راستاي اجراي هرچه بهتر اين طرح تشکر کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =