دهه فجر سال جاری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از طرحهای گازرسانی به 41 روستا در سطح استان خبر داده است که در صورت تحقق این امر تعداد روستاهای گازدار استان به عدد 502 خواهد رسید .

به گزارش خبر آنلاین از یاسوج،به مناسبت دهه فجر و همزمان با افتتاح طرحهای عمرانی در سطح کشور بهره برداری از طرحهای گازرسانی به 15 روستا و کلنگ زنی طرح گازرسانی برای 24 روستا در شهرستان بویراحمدبا حضور استاندار کهگلویه و بویراحمد،معاونن و تن چند از مدیران کل و شهرستانی انجام گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بوراحمدبه مناسبت دهه فجر و پیروزی مردم ایران ،آیین بهره برداری از 3 پروژه گازرسانی که مجموعا 15 روستا را به شبکه گاز طبیعی متصل میکنند برگزار شد .

هوشنگ صیدالی در ادامه به طرحهای گاز رسانی در روستاههای بوراحمد اشاره کرد و ادامه داد : در این طرحها مجموعه روستاهای چنار با 7 روستا ، راهمالی با 3 روستا و کاکان با 5 روستا از گاز طبیعی بهره مند شدند . وی گفت : با افتتاح این طرحها 428 خانوار روستایی با جمعیت 2067 نفر از این نعمت استفاده خواهند کرد . صیدالی تصریح کرد : برای اجرای این پروژه ها بیش از 56 هزار متر شبکه فولادی و پلی اتیلن کار شده و اتمام آنها هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال را در بر داشته است .

صیدالی  همچنین از شروع پروژه گازرسانی به 24 روستا در مجموعه جوکار شهر مارگون خبر داد و گفت در این طرح، 24 هزار متر شبکه گازرسانی اجرا خواهد شد که حدود 32 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است . وی ادامه داد : در صورت تکمیل طرح جمعیت حدود 3460 نفر در قالب 544 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد . صیدالی افزود انشاءاله پس از اجرای این طرح و با حل مشکلات زمینه ای، سایر روستاهای مسیربه همین خط متصل خواهند شد و تعداد روستاهای گازدار این مجموعه به حدود 30 روستا خواهد رسید .

لازم به ذکر است در دهه فجر سال جاری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از طرحهای گازرسانی به 41 روستا در سطح استان خبر داده است که در صورت تحقق این امر تعداد روستاهای گازدار استان به عدد 502 خواهد رسید .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =