راننده خودروی پراید سرقتی پس از تعقیب و گریز بر اثر اصابت گلوله مأموران پلیس آگاهی به گردنش فوت کرد.

به گزارش فارس،‌ ساعت 9 صبح روز 3 فروردین مأموران مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک تیراندازی در غرب تهران با خبر شدند.
مأموران با بررسی این موضوع دریافتند یکی از مأموران پلیس آگاهی به سمت راننده یک خودروی پراید سرقتی شلیک کرده که بر اثر این شلیک راننده به شدت مجروح شده است.
شاملو بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات آغاز شد تا اینکه مشخص شد یکی از خودروهای گشت پلیس آگاهی در اتوبان نواب به یک خودروی پراید مشکوک شده است.
وی ادامه داد: مأموران با استعلام شماره این خودرو دریافتند خودرو پیش از این اعلام سرقت شده و به این ترتیب به راننده خودرو دستور توقف دادند.
وی افزود: راننده از اجرای فرمان مأموران سرپیچی کرده و در یک تعقیب و گریز به غرب تهران رفته و از اتوبان آسیا سر درآورده است که در این لحظه مأموران اقدام به تیراندازی به سمت وی کرده‌اند.
بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران گفت: پس از تیراندازی تیر به گردن راننده برخورد کرده و سپس به سمت جمجمه این فرد رفته و در آنجا متوقف شد اما این فرد پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر کمیسیون بررسی نحوه و صحت به کارگیری سلاح موظف شده است تا مشخص کند مأمور شلیک کننده گوله به درستی از اسلحه خود استفاده کرده یا خیر.
وی افزود: همچنین دستور صادر شده تا تحقیق و مشخص شود متوفی سارق خودرو بوده یا اینکه خودرو را از کسی گرفته است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =