دقایقی پیش با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛ جشن بزرگ رویداد جوانی استان البرز آغاز شد

جشن بزرگ گرامیداشت دهه مبارک فجر "رویداد جوانی" دقایقی پیش با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزرات ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این مراسم که دقایقی پیش آغاز شد، رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مهندس طهائی استاندار البرز، رضوی مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، روسای هیئت های ورزشی حضور دارند.

در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیات قرآن کریم، کلیپی در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو به همراه سخنانی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور پخش شد.

این جشن با استقبال پرشور مردم از جمله دانش آموزان روبرو شده و هم اینک جمعیتی بالغ بر 3000 نفر در سالن مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج حضور دارند.

یاد آور می شود، در این جشن مفرح و شاد که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، هنرمندان برجسته صدا و سیما نیز حضور داشته و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، این جشن به همت اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری و مشارکت استانداری البرز، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری کرج، ستاد دهه مبارک فجر، شورای شهر کرج و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =