رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به همراه جمعی از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان با خانواده شهیدان محمدعلی، جمشید و علی اصغر اعتدالپور دیدار و به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد استان ، در این دیدار، دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی با تجلیل از مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معظم شهیدان اعتدالپور را اسوه صبر و استقامت دانست و افزود: «خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.»

وی عزت و اقتدار کنونی کشور را حاصل خون شهدا دانست و افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم. پدر و مادر شهیدان اعتدالپور نیز در این دیدار با تشکر از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کردند.

گفتنی است شهیدان جمشید، محمدعلی و علی اصغر اعتدالپور در عملیات خیبر سال 62 با هم حضور داشتند که برادرشان علی اصغر در این عملیات به فیض شهادت رسید. در عملیات غرورآفرین کربلای 5 نیز شهید جمشید اعتدالپور همراه برادرش محمدعلی شرکت کرد و در شب 65/10/21 به فاصله ی چند ساعتی از یک دیگر به شهادت رسیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =