نماینده عالی دولت با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه ملت شریف و انقلابی استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و سپاسگزاری داشت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، استاندار البرز با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن و سی و هشتمین طلیعه خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر و سپاسگزاری داشت.

 


متن پیام مهندس سیدحمیدطهائی استاندار البرز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


مردم آگاه و غیور استاندار البرز

حضور پرشور و آگاهانه شما، در جشن طلیعه خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی؛ رزمایشی ملی بود که در آیینه تاریخ سی و هشت ساله انقلاب، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی را انعکاسی جهانی داد. حماسه انقلاب اسلامی در روز پیروزی گل بر گلوله خوش بر حافظه جهانیان مانا شد. بی گمان این خیزش فراگیر مردمی، در سایه هدایت های هدایانه مقام معظم رهبری و پیروزی غیورمردان عرصه دیپلماسی سیاسی کشورمان، در جشن آزادی، عید در عیدی ملی را رقم زد تا سرآغازی باشد برای جهشی در خلق رفراندومی ملی.

اینجانب این عید پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پر شور و همیشه در صحنه مردم استان البرز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و را همگام با سراسر کشور گرامی دارم و از همه اقشار جامعه و گروه های مختلف که اتحاد و همدلی کشور را تصویر گر شدند مراتب تقدیر و تشکر دارم.

دولت یازدهم در سایه منویات مقام معظم رهبری با تدبیر و مشی اعتدالی، عازم خلق حماسه سترگ دیگری در هفتم اسفندماه خواهد بود، بی گمان فرجام این پیروزی نیز ماندگار در کتاب قطور انقلاب اسلامی به ثبت جهانی خواهد رسید.


سیدحمیدطهائی
بهمن1394

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =