رئیس ستاد انتخابات سمنان بر لزوم ایجاد فضای وحدت، همدلی، دوستی و مودت در ایام انتخابات تاکید کرد

محمد رضا میرزایی معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان بر لزوم ایجاد فضای وحدت ، همدلی ، دوستی و مودت در ایام انتخابات تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر فضای وحدت، همدلی ، دوستی و مودت در ایام انتخابات، افزود: باید با برنامه ریزی دقیق، تشویق و ترغیب مردم شاهد حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند باشیم.
ایشان خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرائی، فرمانداریها و شهرداریها خدمات و فعالیتهای خودشان را به شکل پررنگ تری انعکاس دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین برفعالیت بیشتر در سطح دانشگاهها و مراکز آموزشی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در سطح انتخابات تاکیدکرد.
در این جلسه همچنین کارخائی دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان گزارشی از اقدامات تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات را ارائه نمود.
وی افزود: بحث انتخابات اهمیت، ارزش و جایگاه خاصی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که در کنار اجرای سالم، شفاف و قانونمند و در کمال امنیت آن بحث حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی بسیار حائز اهمیت است .
کارخائی افزود: حضور مردم در پای صندوق رأی همواره مورد تاکید و عنایت امام راحل، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بوده است که می طلبد همه دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریها با تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها و قابلیتهای خودشان بستر را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی آماده کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و گسترده در 7 اسفند ماه باشیم.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: تاکنون 3 جلسه شورای اطلاع رسانی با حضور جمعی از دستگاههای اجرایی تشکیل شده که بیش از 30 مصوبه داشته و برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب در خصوص انتخابات، از دستگاهها خواسته شده در این عرصه گام بردارند.
همچنین در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را برای بستر سازی جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی اعلام داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =