ایرنا نوشت ،رییس کل دادگستری و رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی چهارمحال و بختیاری گفت: این ستاد بر فضای انتخاباتی استان نظارت دارد، با جدیت جرائم انتخاباتی را پیگیری کرده و با متخلفان مسامحه نمی کند.

سیدعبدالله موسوی در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان، افزود: نظارت و پایش فضای انتخاباتی استان در این دوره با دقت بیشتری انجام می گیرد و با افراد قانون شکن برخورد می شود.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از چالش، تجمع و تحریک مردم ضروری است تا داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی آنها مراقب رفتار و گفتار خود باشند و از طرح مسائل چالشی و حاشیه ای بپرهیزند.
موسوی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، تصریح کرد: در تبلیغات انتخاباتی باید حق مردم حفظ شود و از مسائل قومی و قبیله ای سوء استفاده نشود.
رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برد و باخت در انتخابات معنا ندارد، گفت: از آنجا که هدف همه داوطلبان برای ورود به عرصه انتخابات خدمت به مردم و نظام است، همه پیروز این میدان هستند.
موسوی، قانون را ملاک تبلیغات نامزدان انتخابات دانست و اظهار کرد: داوطلبان باید در تبلیغات به بیان توانمندی ها و برنامه های خود بپردازند و از تخریب رقیبان بپرهیزند.
رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی چهارمحال و بختیاری از فعالیت شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان خبرداد و گفت: در هر حوزه قاضی رسیدگی به جرائم و قاضی کشیک حضور دارد و شهروندان می توانند با مراجعه به مراجع قضایی شکایت خود را اعلام کنند.
گفتنی است ،  چهارمحال و بختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و از 146 داوطلب تصدی این چهار کرسی تاکنون 74 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =