حسام الدین اشنا و محمدحسین صفار هرندی شب گذشته مهمان برنامه زنده نگاه یک بودند تا علاوه بر برخی مسائل انتخاباتی در خصوص «نفوذ» و راه های مقابله با آن صحبت کنند.

به گزارش خبرآنلاین، حسام الدین آشنا در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نفوذ در دستگاه های عالی رتبه صورت می گیرد، به ماجرای انتصاب رییس دفتر رییس جمهور و تاکید ویژه رهبر انقلاب برای هشدار نسبت به این انتخاب در دولت گذشته اشاره کرد و با ذکر چند مثال دیگر، همچون قهر و خانه نشینی، اخراجی وزرای معترض و انتصاب برخی مشاوران خاص در دفتر ریاست جمهوری، از این موارد به عنوان مصادیق نفوذ یاد کرد و به اتفاقات اخیر در صداوسیما نیز اشاره کرد.
وی با اشاره ضمنی به مساله شهرزاد میرقلی خان، رفتار رییس صداوسیما در انتقاد از نیروهای امنیتی و اطلاعات سپاه را نامناسب دانست.
صفار هرندی نیز در این برنامه با تایید حرفهای آشنا، شعار «جمهوری ایرانی» را معادل «مکتب ایرانی» دانست و گفت: هر دوی این جریانات یک ریشه خارجی و نفوذی دارند که باید مراقب بود.
وی همچنین تاکید کرد: وقتی برخی بزرگان و مبازران انقلابی سالهای دور، حرفها و واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند که گاه خواست بیگانگان است، انسان نگران می شود و مساله نفوذ را در ذهن متبادر می سازد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    3 8
    نفوذ از دو طرف
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    28 7
    تازه متوجه شدید نفوذی هم در کار بوده، پس بهتره بدونید خود آقای احمدی نژاد عامل نفوذ اصلی بوده
    • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
      9 19
      زمان احدی نژاد یه بیگانه جرات نداشت حرف نفوذ فرهنگی واقتصادی بزنه جرات نداشت ایران راتهدید کنه الان چی الان دارن مدیرصنعت ازخارج میارن کالای امریکایی وارد کشورمیشه این نفوذ است.همه دولت روحانی ازاحمدی نژاد وحشت دارن چون جلوی رانت خواریشون گرفته بابک زنجانی ازدولت اصلاحات بیرون اومد قرارداد کدسنت ازدولت اصلاحات بیرون اومد.
    • مهدی IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      17 4
      اووووه.نکنه مرتضوی و بابک و دانشگاه ایرانیان و مشایی و بقایی و قهر رییس جمهور و ...از دل اصلاحات بیرون اومد.هشت سال کامل دولت و مجلس دست برادران اصولگرا بوده.بیاین مرد باشین عملکردتونو حداقل بپذیرین
    • مجید A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      1 5
      همه اتفاقات رو گردن احمدی نژاد بیندازید شما خوبید . هر دلت ضعف و قوت داره منم انتقاد زیادی از احمدی نژاد دارم ولی دور از انصاف هست که اینجوری قضاوت کنیم نقات قوت رو فراموش کردیم خواهش می کنم از رو احساسات کامنت نگذارید از رو منطق صحبت کنید.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    8 3
    یه طرفه به قاضی رفتی یرنامه را دیدیم صفار چیزای زیادی درباره نفوذ گفت با مصادیق روشن گزینشی ننویسید خواهشا
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    3 11
    آقای صفار به بهترین وجه و در کمال ادب و صد البته با منطق و دلایل روشن مساله نفوذ را بیان کردند و آقای آشنا بد جوری مات شده بودند... به نظر من آقای آشنا اصلا اندازه ی این مناظره نبودند آخرا که دیگه پرت صحبت میکرد
    • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      5 1
      صفار هرندی و مؤدبانه یه چیزی میگیا.
  • حسین A1 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    9 1
    اقا جان کجا اقای صفار تایید کرد که این کارهای احمدی نژاد نفوزه بلکه اون رو یک اشتباه فردی اعلام کرد و گفت ربطی به نفوز نداره من نمیدونم عمدا چنین چیزی نوشتید یا اشتباه برداشت کردید ولی انشاالله دومی باشه