معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: هم‌اکنون شهروندان اصفهانی می‌توانند در نخستین گام از تحقق شهرسازی الکترونیک، از اطلاعات پایه پلاک خود و کلیه پلاک‌ها آگاهی یابند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان سید جمال‌الدین صمصام‌شریعت از تحقق عملی نخستین گام شهرسازی الکترونیکی خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون شهروندان اصفهانی با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی اینترنتی ESUP می‌توانند از اطلاعات پایه پلاک خود و تمامی پلاک‌ها (شامل نوع کاربری، عقب‌نشینی، تعداد طبقات مجاز و ...) در سطح شهر اصفهان آگاهی یابند.

وی افزود: سیستم مکانیزه شهرسازی و درآمد برای صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی در حال تهیه است و بهار سال آینده تکمیل می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی اینترنتی به شهروندان (ESUP) افزود: در حال حاضر همه شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق سایت http://Esup.isfahan.ir اطلاعات مربوط به ملک خود را کسب کنند.

وی تصریح ‌کرد: آگاهی از آخرین طرح‌های مصوب ابلاغی و ملاک عمل در مناطق شهرداری اصفهان، ارتفاعات مصوب، کاربری‌ها، گذربندی‌ها، خطوط بدنه و میزان عقب‌نشینی همه پلاک‌های سطح شهر و دسترسی به نقشه‌های هوایی سال ۹۲ در این سامانه ارائه شده است.

صمصام‌شریعت اضافه کرد: در این سامانه آگاهی از اطلاعات ملک نخستین گام محسوب شده و در طول اجرای پروژه، به یاری خداوند شاهد تکمیل خدماتی همچون اعلام ضابطه، پرداخت عوارض نوسازی، محاسبه مبلغ صدور پروانه، پرداخت آن و ... برای استفاده عموم شهروندان خواهیم بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =