بنیسیو دل‌تورو و لارا درن به جمع بازیگران هشتمین قسمت از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» پیوستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپانی دیزنی همچنین اعلام کرد که بازیگری به نام کلی‌ماریا ترن هم در هشتمین قسمت از این اپرای فضایی حضور خواهد داشت.

لارا درن برای بازی فیلم‌های «رز پریشان» و «وحشی» نامزد جایزه اسکار شده است. از دیگر آثار او می‌توان به «از ته‌دل وحشی»، «مخمل آبی» و «پارک ژوراسیک» اشاره کرد.

در سوی دیگر بنیسیو دل‌تورو نیز برای بازی در فیلم «قاچاق» به کارگردانی استیون سودربرگ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرده است. او یک بار هم برای بازی در فیلم «21 گرم» نامزد دریافت این جایزه شد. براساس گزارش ورایتی این بازیگر احتمالا نقش شخصیت شرور قسمت تازه «جنگ ستارگان» را بازی می‌کند.

مراحل ابتدایی ساخت این اثر سینمایی از دوشنبه در استودیوی پاینوود لندن آغاز شد. این فیلم قرار است از 15 دسامبر سال 2017 به سینماهای سراسر جهان عرضه خواهد شد.

ریان جانسون کارگردان فیلم «لوپر» فیلمنامه قسمت هشتم «جنگ ستارگان» را نوشته است و پس از جی‌جی‌ آبرامز کارگردان «جنگ ستارگان» می‌شود. مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی رایدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، گوئندلین کریستی و اندی سرکیس بازیگران حاضر در این پروژه هستند.

منبع : ورایتی / 15 فوریه

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =