امیرکامدار تنها بازیکن محروم ذوب آهن در برابر فولاد

به گزارش تسنیم، احمد امیرکامدار بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در برابر فولاد خوزستان همراهی کند.

احمد امیرکامدار بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان همراهی کند.

این هافبک تازه وارد ذوب آهن که نیم‌فصل نخست را در سیاه‌جامگان بازی می‌کرد و در آن مدت 4 اخطار گرفته بود با دریافت کارت زرد در دیدار هفته گذشته ذوب آهن مقابل استقلال اهواز محروم شد و این هفته در ترکیب سبزپوشان قرار ندارد.

اما سایر بازیکنان ذوب آهن مشکلی برای حضور در برابر شاگردان اسکوچیچ را ندارند و وحید محمد زاده هم که دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بود، از هفته گذشته شرایط بازی را پیدا کرده است.

در سوی مقابل تیم فولاد خوزستان بازیکن محرومی ندارد اما اسماعیل شریفات مهاجم این تیم در تمرینات روز گذشته از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و تقابل با یاران یحیی گل‌محمدی را از دست داد.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 16 روز پنجشنبه 29 بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =