ایسنا نوشت: وینگر ایرانی ابراز امیدواری کرد بازی های خوبش را در این فصل با آلکمار ادامه دهد.

علیرضا جهانبخش در چند بازی گذشته تیمش توانسته عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. او در بازی آخر تیمش با زدن یک گل زیبا و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. به نظر می رسد جهانبخش در نهایت به فرم خوب خود بازگشته و به همین خاطر سایت هواداران باشگاه آلکمار مصاحبه ای با این بازیکن داشته است.
آلکمار که فصل را خوب شروع نکرد و از لیگ اروپا حذف شد مدتی است به فرم خوبی بازگشته و در بازی آخر با نتیجه 6 بر 3 توانست هراکلس را با شکست بدرقه کند. علیرضا جهانبخش درباره بازی با این تیم گفت: بازی بسیار خوبی بود. نمایش کاملی به نمایش گذاشتیم و پیروزی حقمان بود. در نیمه دوم عالی بودیم و توانستیم اختلاف ایجاد کنیم و در نیمه دوم نیز کمی بازی از دستمان خارج شد ولی در نهایت با حفظ روند بازی توانستیم به برد برسیم. می دانستیم برای رسیدن به رده سوم جدول و فشار به تیم های بالای جدولی باید 3 امتیاز را کسب کنیم که توانستیم به این مهم برسیم.
جهانبش در پایان گفت: ارزیابی من از تیم در چند بازی اخیر خیلی خوب است. هماهنگی خیلی خوبی بین بازیکنان است و می توانیم 90 دقیقه با تمرکز بالا و همکاری خوب با هم در زمین حضور داشته باشیم. من مدتها مصدوم بودم و در خیلی از بازی های این فصل از عملکرد خوب خود به دور بودم. خیلی خوب بود که در خانه و در ورزشگاه خودمان به هواداران نشان دهم که در فرم خیلی خوبی هستیم و خوشبختانه توانستم با گلزنی در این دیدار نشان دهم از شرایط خوبی برخوردارم. احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم در آینده از این بازی ها بیشتر از من ببینید و نشان دهم از چه توانایی هایی برخوردارم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =