در این نشست مشترک رئیس کل دادگستری و رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری راه‌های همکاری‌های مشترک دو دستگاه استانی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری   ،وحید خلیلی اردلی رئیس جهاددانشگاهی دراین نشست  که درمحل ریاست دادگستری استان برگزاری شد  افزود: جهاد دانشگاهی به دلیل برخورداری از طیف وسیع مخاطبان اهتمام جدی در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت دارد.

خلیلی با اشاره به فعالیتهای پژوهشی این سازمان در حوزه فناوری اطلاعات، راه اندازی سامانه انعکاس هوشمند اخبار (سها) برای اولین بار درکشور را یکی از اقدامات مهم جهاد دانشگاهی استان در این حوزه عنوان کرد.
در ادامه این نشست سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان آموزشها کوتاه مدت را عامل تحکیم بنیان خانواده ها و از عوامل تأثیر گذار در پیشگیری از جرائم و آسیبهای اجتماعی بیان کرد.

ایشان وضعیت این استان را نسبت به سایر استانهای کشور در زمینه طلاق مطلوب ارزیابی و بیان داشت: علیرغم وضعیت پائین استان در پدیده طلاق لازم است نسبت به ارتقاء سطح آموزش مهارتهای زندگی و تعلیم حقوق فردی و اجتماعی به خانواده ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزاری دوره های آموزشی در زمینه مهارتهای زندگی و راه اندازی کلینیک های مشاوره در شهرستانهای شهرکرد، بروجن و لردگان را از جمله فعالیتهای این نهاد برشمرد و اظهارداشت: در زمینه برگزاری کلاسهای مذکور 13 دستگاه از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزشی با دادگستری استان همکاری و تعامل داشته و بیش از 2هزار نفر در این دوره ها شرکت نموده اند.

رئیس کل دادگستری در پایان ضمن بیان این نکته که دوره های آموزشی دادگستری استان به صورت تخصصی، حقوقی، مدیریتی و حفاظتی است از ابراز تمایل جهاد دانشگاهی استان جهت همکاری با دادگستری استقبال نمود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =