گل‌محمدی: تمام حواس خود را برای برد مقابل فولاد متمرکز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ذوب آهن مقابل فولاد خوزستان بازی تمرکز است و هر تیمی بتواند تمرکزش را بیشتر حفظ کند، می‌تواند در این دیدار موفق شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در مقابل این تیم یک بازی بسیار سخت پیش رو داریم. این تیم نسبت به نیم فصل نخست پیشرفت خوبی داشته و در نیم فصل دوم احیا شده است.

وی افزود: می‌دانیم که باید در یک بازی سخت به میدان برویم و به همین دلیل به بازیکنانم گفته‌ام که باید تمرکز خودشان را در طول بازی و به طور کامل حفظ کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از این پس امتیازات مسابقات شرایط دیگری دارد و هر بازی مثل یک فینال است. باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار بگیریم و برای این هدف می‌جنگیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه محرومی برای مصاف با فولاد خوزستان نداریم ولی همچنان مهرداد قنبری را که در دیدار رفت یکی از ارکان برد ما بود در این مسابقه به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

گل‌محمدی درباره مباحث داوری و متضرر شدن ذوب آهن از داوری در دیدار با استقلال اهواز تصریح کرد: متاسفانه همانطور که همه دیدند ما در اهواز از داوری متضرر شدیم و اشتباهات داوری برای چندمین بار در هفته‌های اخیر مانع از پیروزی تیم من شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کمیته داوران این موضوع را بررسی کند چون اصلاً دوست نداریم در یک بازی برای برد بجنگیم و بعد به دلیل اشتباهات داوری سه امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار بعدی ذوب آهن مقابل لخویا قطر در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: در حال حاضر حواس تیم بر روی مصاف با فولاد متمرکز است و پس از این دیدار به لخویا فکر می‌کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =