ایرنا نوشت: دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: خودم جانباز انقلاب هستم اما می گویند نظام را قبول ندارم ؛ نظام مال ما است و چون نظام را دوست داریم می خواهیم اصلاح کنیم و نابسامانی ها را حل کنیم.

مصطفی کواکبیان در همایش رای به بیدارها در سالن بهشتی دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی اظهارداشت: اصولگرایان در مورد ما اصلاح طلبان طور ویژه ای بحث می کنند و نظام را متعلق به خود می دانند؛ من بارها گفته ام که چه کسی گفته نظام مال شما است؛ نظام مال ما اصلاح طلبان است و می خواهیم اصلاح کنیم.
کواکبیان با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: انشاء الله رقابت سالمی بدون حاشیه می خواهد شکل بگیرد.
کواکبیان با اشاره به ارائه فهرست اصلاح طلبان برای تهران در روز گذشته گفت: تا دیشب هم احساس می کردیم برخی چهره های شاخص اصلاح طلبان تهران تایید شوند و به جمع ما بپیوندند ولی اتفاق خاصی رخ نداد.
وی همچنین گفت: اصلاحات یک پروسه است و نباید آن را پروژه دید و لازم است در حد توانمندی ها پیش رفت و مسیر اصلاحات هم باید جنبه الهی داشته باشد. اگر همه چیز دست ما بود شاید وضعیت جور دیگری می شد.
کواکبیان گفت: اگر اصلاح طلبان در انتخابات آتی پیروز شوند بخشی از آن به خاطر لطف خداست. مردم هم باید پای صندوق های رای حاضر شوند و نماینده خود را انتخاب کنند.
کواکبیان ادامه داد: نوع نگاه حکومت به انتخابات، نگاه امانتی است و آنهایی که ردصلاحیت شده اند ناراحت نباشند؛ آنهایی که تایید شدند باید ناراحت باشند، چون باید امانتدار باشند.
وی ادامه داد: از همه کاندیداهای ردصلاحیت شده درخواست می کنم تقویت کننده فهرست ائتلاف باشند.
دبیر کل حزب مردم سالاری اظهار داشت: در مجلس هشتم شاهد بودم که برخی از نمایندگان و کاندیداها در سه مورد از آقای رحیمی پول گرفتند و آقای رحیمی به من هم گفت که چرا به ما گیر می دهید و من گفتم چون شما پاکدست هستید خواستیم تبرئه شوید.
وی افزود: یک پول را هم موقعی که مرحوم کردان می خواستند رای بگیرند به افراد چک می دادند که آقای کردان یادتان نرود. پول دیگر هم در جریان آقای مرتضوی بود. اینها حداقل امانتدار نبودند و اگر این افراد بخواهند دوباره به مجلس بروند هیچ تحولی در عرصه های مختلف نداریم. اینگونه آدم ها هیچ وقت به دولت قبلی کاری نداشتند و در مقابل فسادها خاموش بودند اما الان آنها طلبکار شده اند که چرا دولت فعلی رفته هواپیما خریده است.
کواکبیان گفت: ما مطمئنیم اگر 60 درصد مردم تهران رای دهند تمام این لیست (لیست اصلاح طلبان) رای می آورند و آنها (اصولگرایان) رای نمی آورند.
وی گفت: ما به دنبال تغییر ترکیب مجلس هستیم و باید یک خانه تکانی در مجلس صورت بگیرد.

17213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    1 2
    آقا چرا از عارف خبر نمیذارین؟ عارفم سخنرانی خوبی کرده...تحریمش کردی خبرآنلاین؟
  • بدون نام ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    68 14
    درود بر شما ، درود بر اصلاح طلبان، راي من ليست اصلاح طلبان
    • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      2 2
      فقط لیست ولاغیر
    • محمد جواد جلالی A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      3 10
      درود بر اصولگرایان ...البته میدونم چاپ نمیشه..
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    49 12
    موفق باشید
  • amirhasan A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    2 1
    اصلاحات همیشه درکش برای یک عده سخت بوده
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    1 3
    جناب آقای کواکبیان جناب عالی وهم قطارانتان چه اصلاح طلب چه اصول گرا . .. چندین سال بر این مردم حکومت کردید به جز راه وحقیتی که امام ره به یادگار گذاشتند متاسفانه عمده ی مسوولین فاسد از کار در آمدند پس چه بهتر که مردم به نامزدی که به هیچ گروهی وابسته نیست رای بدهند تاشاید گشایشی شود
  • ,pdn A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    لطفا همه گروه های فکری توجه داشته باشند اگر عاقلانه بخواهیم بنگریم باید به کسی رای داد که به دنبال به سعادت رساندن ملت عزیز ایران باشد.هم سعادت دنیوی از جمله بهبهود اقتصاد و فرهنگ و بیکاری و... و هم سعادت اخروی و سربلندی روز محشر در مقابل پروردگار یکتا.ما ایرانیان افتخارمان تیز بینی و بصیرتمان است ودر مواقع حساس تاریخی انرا ثابت کرده ایم.پس به دنبال رایی باشیم که سرافرازمان کند در ان روزی که همه سرافکنده و سر به زیر اند.موفق باشید انشالله
  • یاسر A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    جمع کنین این حزب هارو ... بعضی از این جماعت مملکت رو دو بخشی کردن یه دور این وری تو عذابن و یه دور اون وری ها آخرش هم ملت کجای این معادله است ما که نفهمیدیم . این خدمتگذاری به جامعه نیست بلکه در خدمت غرور ، عقده و نفس اماره خود بودن است. ای کاش همه میدانسستند حق الناس چیست : حقی که خداوند با آن عظمت قدرتش در آن رافع نیست.