رتبه برتر روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان کشور به آذربایجان غربی رسید

در پایان همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور در مشهد مقدس و بر اساس ارزیابی بعمل آمده وزارت ورزش و جوانان در سال 94، روابط عمومی آذربایجان غربی رتبه برتر مدیریت نوین روابط عمومی های کشور را بدست آورد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، عبدالحميد احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر و مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مشترکا با تقدیم لوحی از مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به جهت کسب رتبه برتر کشور تقدیر نمودند.

در متن این لوح خطاب به سجاد خوبدل مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آمده است:

در عصر کنونی رشد و بالندگي در جامعه در گرو اطلاع رسانی صحیح و به موقع امکان پذیر است و در این بین روابط عمومی بعنوان هنر هشتم یکی از پدیده های جذاب عصر مدرنیته سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت سازمان ها دارد.

با عنایت به فعالیت های روابط عمومی استان در سالی که مزین به شعار همدلی، همزباني، دولت و ملت شده است و نظر به توفیقات جنابعالی در اعمال مدیریت نوین روابط عمومی و ارتباط تنگاتنگ با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه برتر در حوزه روابط عمومی این لوح تقدیر به جنابعالی تعلق می گیرد.

امید است در پناه الطاف الهی در راستای پیشبرد و اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =