هیات تجاری آنتالیا ترکیه از صنایع البرز دیدن کرد

هیات تجاری و بازرگانی ترکیه در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا با حضور اعضاء هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی از صنایع استان البرز در شهرک صنعتی سیمین دشت دیدن کردند

 

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اتاق البرز نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز در جریان بازدید هیات تجاری آنتالیا از صنایع استان گفت: این هیات تجاری با هدف آشنایی با توانمندی های صنعتی و اقتصادی و بررسی راههای همکاری به البرز آمدند.

"حسن خانی" اظهار کرد: این هیات تجاری و بازرگانی متشکل از رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی آنتالیا است که بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی البرز از برنامه کاری این هیات خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دیپلماسی و سیاست های موفق دولت روحانی پس از توافق برجام ، شاهد استقبال هیات های اقتصادی کشورهای مختلف برای همکاری اقتصادی و تجاری با ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: استان البرز با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های مورد توجه هیات های تجاری خارجی است و اتاق بازرگانی البرز بستر لازم را برای مشارکت سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است.
استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و500 واحد تولیدی صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

رییس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا:

ترکیه برای سرمایه گذاری در استان البرز آمادگی دارد

داود چتین رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا ترکیه از آمادگی کامل تجار این کشور برای مشارکت و سرمایه گذاری البرز به ویژه بخش گردشگری استان خبر داد.

وی افزود: مسئولان و بازرگانان فرایندهای گردشگری استان را معرفی تا برای مشارکت و سرمایه گذاری تجار ترکیه بستر سازی شود.

وی همچنین با اشاره به تجربه ارزشمند و سابقه طولانی صنعت گردشگری در ترکیه به ویژه در انتالیا، اظهار کرد: تجار ترکیه می توانند این تجربیات را در استان البرز که از ویژگی های خاص برخوردار است، به کار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: کشور ترکیه با توجه به رفع تحریم های ایران به عنوان کشور همسایه با قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی مناسب علاقمند به گسترش تعاملات تجاری است.
چتین ادامه داد:اتاق بازرگانی استان البرز پل ارتباطی بین صاحبان صنایع داخلی و خارجی است و اکنون فضای مناسبی برای این ارتباط ها در البرز فراهم شده است.
وی در بخش دیگر اظهاراتش با اشاره به اینکه با حضور در ایران دیدگاه ما نسبت به این کشور تغییر کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ علمی و فناوری دارای پیشرفت های خوبی است.
وی خاطرنشان کرد: با بازدید ازمراکز تولیدی استان البرز شاهد پیشرفت های خوبی دراین عرصه ها بودیم.
وی افزود: بازرگانان و تجارکشور آنتالیا آماده همکاری اقتصادی مشترک با فعالان اقتصادی ایران و استان البرزهستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =