کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته برخی کاربران در این صفحه مشکلات خود را مطرح کردند.

در جدودل زیر این مشکلات آورده شده است.

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- با سلام در مورد پرداخت عیدی کارکنان مدت موقت که آقای نوبخت حدود 3 هفته پیش در برنامه تلویزیون وعده دادند امسال مطابق تامین اجتماعی پرداخت می شود یعنی 2 برابر حقوق عیدی می گیرند ولی عیدی کارکنان قراردادیی شرکت نفت فلات قاره مانند سال های قبل کارمندی پرداخت شد الان حدود 3 سال هست که در حق ما اجحاف می شود . آقای نوبختی که در تلویزیون ظاهر می شوی و وعدی میدهی مگر خودت نگفتی که این در حق کارکنان قراردادی اجحاف می شود چون عیدی آنها باید مطابق قانون کار پرداخت شود پس چرا به قول خودتان عمل نکردید . شما به کارمندان قراردادی دروغ گفتید . تمام کارکنان قراردادی نفت روی این پول حساب کرده بودند شما انسان صادقی نیستید . واقعا متاسفم که در این جایگاهی که قرار گرفتید اصلا صلاحیت آن را ندارید .

- لطفا مشکلات داوطلبین آزمون های نظام مهندسی رو منعکس کنید.بخدا خسته شدیم از بس آزمون های غیر استاندارد از ما گرفتن.داریم از بیکاری میمیریم و نظام مهندسی هم هر سال سوالها رو سختت ر میکنه تا به تعداد کمتری پروانه تعلق بگیره،آخه تقصیر ما چیه که دهه شصتی شدیم؟خبر انلاین توروخدا پیگیری کن.

2

شهری

- با سلام در مورد خیابان سی‌تیر تهران.مدتی است بابت فاضلاب این خیابان کنده شده و همینطور رها شده.البته حدود یک ماه پیش هم طرف دیگر این خیابان بابت فاضلاب کنده شده بود و بعد از مدتی طولانی اصلاح شد و حالا هم یک طرف دیگر همین خیابان کنده شده و فضای زیادی از خیابان گرفته شده وکار به امان خدا رها شده وکاری روی آن انجام نمی‌شود.

3

آموزش

- با سلام؛ اينجانب فارغ التحصيل دوره دكتري هستم. در فراخوان بهمن وزارت علومجذب هيات علمي ثبت نام كردم. امسال بهمن برخلاف دوره هاي قبل، خود مركز جذب محدوديت در جذب اعمال كرده است كه واقعا اين ظلم بزرگي است. به طور مثال اگر دانشگاهي در همه رشته ها در كل ١٠ نفر لازم داشته باشند، وزارت حدود ٣ نفر را مجاز اعلام كرده كه در ليست فراخوان بهمن وزارت علوم هم موجود است. وقتي دانشگاه نياز داشته باشد شما چرا محدوديت ميگذاريد؟ لطفا خبر انلاين اين مورد را پيگيري كنيد كه درد بزرگ تمام فارغ التحصيلان دكتري است. با تشكر

- قانون مرخصی وپاداش مناطق محروم وروستایی فرهنگیان که شامل معلمانی می شد که در روستا خدمت می کردن درزمان دولت احمدی نژاد لغو شد یعنی دوازده ساله که هرروز هشتاد کیلومتر تاروستا برای تدریس می روم در حالی کهاز نظر حقوق با معلمی که درشهر تدریس می کند وامکانات بیشتری دارد از نظر حقوق برابر هستیم مگر قرار نبود قوانین نا به جای دولت اصلاح شود چرا این قانون اصلاح نمی شود شب عید فقط یک عیدی برای معلم باشد این همان احترام وعزتی ایت که به معلمان خود می گذارید کسانی که بازحمت انان شما به این مدارج بالا رسیدین

 

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    2 0
    جمعي از مهندسان يزدي در اتحاد با ديگر مهندسان كشور، امروز در مقابل اداره راه و شهرسازي استان به نشانه اعتراض به استاندارد نبودن آزمون طراحي معماري تجمع كردند و خواستار اصلاح موارد زيربنايي اين آزمون شدند. يكي از معترضان به خبرنگار ايسنا – منطقه يزد، گفت: روز مهندس است، روزی که قرار است هویت حرفه‌ای خود را در آن مرور کنیم و امسال حول هدفی واحد گرد هم آمده‌ایم تا اعتراض کنیم.وي افزود: به آزمونی اعتراض داريم که قرار ست با سنجیدن صلاحیت حرفه‌ای، به ما مجوز کار بدهد اما در چند دوره اخیر، بی‌رحمانه حیثیت حرفه‌ای مهندسان را به بازی گرفته و در حد نامتعارفی از محدودیت و تنگنا به طرح مساله می‌پردازد..