ایده شهرامن هوآوی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا / MWC 2016 چیست؟

کمپانی چینی هوآوی امسال با دست‌پر در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا حاضرشده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، مباحثی مانند اینترنت اشیاء، توسعه فناوری 4.5G با سرعت‌بالای دانلود و آپلود در کنار ایده «شهر امن» / Safe city توسط نخبه‌های چینی در اسپانیا مطرح می‌شود.

هوآوی ایده شهر امن را برای اولین بار در ترکیب با زیرساخت اینترنت اشیاء و فناوری پهنای باند موبایل مطرح ساخته است. شهر امن سیستم ویدئویی-مانیتورینگ یک شهر است که به مقامات پلیس کمک می‌کند تا جلوی بحران‌های اجتماعی بالقوه را بگیرد.

فناوری توسعه‌یافته دیگری که هوآوی رو می‌کند، شبکه 4.5G است که حجم بالای آپلود/دانلود را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و اجازه دریافت و ارسال فایل‌های ویدئویی 2k/4k را در کنار تبادل دیتا با هدست های واقعیت مجازی می‌دهد.

هوآوی در این زمینه قصد کمک به اپراتورهای مخابراتی در جهان برای پیاده‌سازی 4.5G را دارد و به همین منظور سمینارهای تخصصی را در محیط نمایشگاه امسال در بارسلونا تعریف کرده است. در همین رابطه محصول کلیدی بنام GigaRadio را که اجازه تعریف 4.5G را به اپراتورهای مخابراتی می‌دهد، معرفی و رونمایی می‌کند.

اما چاره‌جویی‌های هوآوی برای اینترنت اشیاء و دستاوردهای این کمپانی نیز در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا مطرح می‌شود و انواع پارکینگ‌های هوشمند، لجستیک هوشمند در کنار آیتم‌های جدید برای شهر هوشمند معرفی می‌شوند.

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =