حقیقی مصدوم شد ولی بازی کرد/امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد، سرشار از انگیزه‌ام

علیرضا حقیقی در بازی یک‌شنبه‌شب، وقتی قصد داشت در صحنه‌ای توپی را مشت کند، برخورد بسیار شدید با مهاجم توندلا داشت و مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عليرضا حقيقي دومين بازي‌‌اش را براي ماريتيمو انجام داد اما اولين بازي فيكس. او هفته قبل پس از مصدوميت سلين، دروازه‌بان فرانسوي، به زمين رفت ولي اين بار فيكس بود. عليرضا 90 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و عملكرد خوبي داشت. اولين بازي حقيقي براي ماريتيمو با اتفاقاتي همراه بود...
معجزه در بازي ماريتيمو
اخراج بازيكن ماريتيمو در دقيقه 60 بدترين اتفاق ممكن بود. يك خطاي تنه به تنه و همين‌طور يك خطاي ساده براي زدن توپ هوايي، باعث شد تا داور «كوشتا» را از زمين بازي اخراج كند. بعد از اخراج او ماريتيمو كه با تاندولا يك - يك مساوي بود، دو گل خورد. تا دقيقه 90 هم بازي 3 بر يك به نفع ميزبان بود اما در سه دقيقه ناگهان معجزه شد. دو گل متوالي از ماريتيمو باعث شد تا اين تيم 10 نفره بتواند ميزبان خود را شكست دهد. پس از بازي وينگادا هيجان‌زده بود و از همه بازيكنانش تشكر كرد اما عليرضا حقيقي در گوشه رختكن نشسته بود و نمي‌توانست كتف خود را تكان دهد.
22 هفته، 16 اخراجي!
در جزيره ماديرا يك شايعه مهم وجود دارد‌؛ اينكه فدراسيون موافق نيست اين جزيره كوچك سه تيم در ليگ حرفه‌اي پرتغال داشته باشد. به همين خاطر مسئولان ماريتيمو تصور مي‌كنند اشتباهات داوري و اخراج چندين و چند باره بازيكنان‌شان به اين مسئله بي‌ارتباط نيست. در 22 هفته گذشته اين تيم 16 بازيكن اخراجي داشته كه آمار بسيار عجيبي است. اين تيم فقط در بازي مقابل «يونيو ماديرا» سه بازيكن اخراجي داد.
مصدوميت نابهنگام عليرضا
عليرضا در بازي يك‌شنبه‌شب، وقتي قصد داشت در صحنه‌اي توپي را مشت كند، برخورد بسيار شديد با مهاجم توندلا داشت. او درباره اين صحنه مي‌گويد: «مي‌خواستم با مشت توپ را دور كنم كه او هم به سمت من آمد. برخورد بسيار شديدي داشتيم و كتفم آسيب ديد.» اين همان كتفي است كه در جام ملت‌ها هم آسيب ديد. او در بازي ايران و عراق، در اواسط نيمه دوم، با خطاي بسيار شديد بازيكن عراق نقش بر زمين شد اما مجبور شد به خاطر انجام سه تعويض تيم، در زمين بماند. در بازي يك‌شنبه‌شب ماريتيمو دوباره همين كتف آسيب ديد. عليرضا در اين‌باره مي‌گويد: «برايم بسيار اتفاق بدي بود. خيلي ناراحتم و اميدوارم اين مصدوميت جدي نباشد.» حقيقي ديروز به بيمارستان رفت و از كتف مصدوم خود MRI گرفت. او قرار شد موقتاً استراحت كند تا جواب آزمايش كتفش مشخص شود. عليرضا خيلي انگيزه دارد و مي‌گويد اصلاً نمي‌خواهد بيرون از ميدان باشد: «سرشار از انگيزه هستم. يك‌شنبه هفته آينده بازي داريم و خدا را شكر بين دو مسابقه ما يك هفته فاصله است. اميدوارم مصدوميتم جدي نباشد. دوست ندارم حتي يك بازي بيرون باشم. باانگيزه‌ام و دوست دارم بازي كنم.»

حقيقي پس از برد شيرين تيمش مقابل تاندولا مي‌گويد: «نشان داديم كه در فوتبال بايد تا ثانيه آخر مبارزه كرد و جنگيد. درباره خودم بايد بگويم بالاخره بعد از يك نيم‌فصل، توانستم اولين بازي ثابتم را انجام دهم. خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم برنده اين مسابقه باشيم. متأسفانه داور در اوايل نيمه دوم بازيكن ما را از زمين بازي اخراج كرد كه با انتقاد كارشناس‌هاي داوري هم همراه شد. در حالي كه بازيكن ما خطاي خاصي نكرد، در دو دقيقه به او دو بار كارت زرد داد. آمار اخراجي‌هاي ماريتيمو در 22 هفته گذشته نشان مي‌دهد داوران با بازيكنان ما خيلي بداخلاق هستند. هفته گذشته هم كه مقابل براگا كاملاً واضح بود مدافع ما توپ را زده ولي داور به اشتباه او را اخراج كرد. خدا را شكر مقابل تاندولا در سه دقيقه دو گل زديم و مسابقه‌اي را 10 نفره برديم كه همه فكر مي‌كردند مي‌بازيم.» حقيقي در پايان مي‌گويد: «بايد از مردم و هواداران تشكر كنم كه در اين مدت همه‌جوره به من انرژي دادند و حمايتم كردند. دوست دارم نماينده موفقي براي ايران در پرتغال باشم. رفته‌رفته شرايطم بهتر مي‌شود. در ماريتيمو هم واقعاً همبازي‌ها و كادر فني به من كمك زيادي مي‌كنند.»

 

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =