لاریجانی: ایران توانست مساله هسته ای را با حفظ این دانش و برداشته شدن تحریم ها حل کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی توانست مساله هسته ای را به نحوی حل کند که این دانش در ایران بماند و تحریم ها برداشته شود کار بسیار بزرگی بود و این مساله در تاریخ خواهد ماند.

علی لاریجانی در جمع مردم پردیسان قم اظهار داشت: برخی ها با توافق هسته ای مخالف بودند ولی ما بیان کردیم که توافق هسته ای را باید با تحریم ها، شرایط بیکاری و تعطیلی کارخانه ها سنجید. الحمد الله مسیر حل مساله هسته ای با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولان انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی در کشور محدود نیست، گفت: برخی از موانع به علت تحریم ها بود و این امر باعث نقطه ضعف ما در اقتصاد شد از این رو باید نقاط ضعف را مورد شناسایی قرار داد.
وی همچنین تبعیت از ولی فقیه را از دست آوردهای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در کشوری زندگی می کنیم که فکر روحانیت در آن رسوخ کرده است و تبعیت از ولایت فقیه مسیر انقلاب اسلامی را هموار ساخت.
لاریجانی ابراز داشت: در کشور ایران با حضور ولی فقیه بسیاری از مسائل که نگران کننده بود رفع شد امروز نیز با وحدت کلمه توانسته ایم در برابر مشکلات ایستادگی کنیم، ضمن اینکه تنها مشکل ما در حوزه اقتصادی است که باید در این حوزه نقاط ضعف و قوت شناسایی و راهکارها ارائه شود.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    5 0
    آقای لاریجانی در میان برادران خود دارای هوش و استعداد و واقع نگری است که ایشان را نسبت به دیگران متمایز می سازد