فیاض زاهد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مانع از ورود تندروها در مجلس دهم خواهد شد

عضو حزب اعتماد ملی می گوید: پیوند اصولگرایان معتدل با اصلاح طلبان و حامیان دولت طیف قدرتمندی را بوجود آورده است.

فیاض زاهد در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: شاخص های مبتنی بر افزایش شارکت مردم در انتخابات در دوره های قبل گویای این حقیقت است که هرگاه آحاد ملت ایران پای صندوق های رای بیایند، افراطیون و تندروها به هیچ وجه نمی توانند به مجلس، شوراها، ریاست جمهوری را یابند.

 وی افزود: تجربه انتخابات شورای دوم شهر تهران نشان می دهد که در غیاب مردم و جریانات تحول خواه عده ای محدود با 200 هزار  نفر توانستند نمایندگانی را  برای کلان شهر تهران به پارلمان شهری بفرستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاید کرد: در این انتخابات پیوند میان نیروهای معتدل، میانه رو، راست تعقل گرا با اصلاح طلبان و حامیان دولت روحانی طیف قدرتمندی را بوجود آورده است که می شود از آن به عنوان گفتمان تدبیر و امید در برابر گفتمان افراط و تخریب یاد کرد.

 وی ادامه داد: در این انتخابات در یک دوگانه تدبیر و امید و افراط و تخریب قرار داریم که اگر شدت بگیرد سونامی حضور مردم در پای صندوق های رای را شکل می دهد و مانند سیلابی همه اندیشه های افراطی و کسانی که مسبب تلخ کردن فضای سیاسی موجود کشور بودند را در خود غرق خواهد کرد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =