رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی ویدئویی به اثرگذاری انتخابات سیاسی در ثبات اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر محمد نهاوندیان، در پیامی ویدئویی که امروز منتشر شده از ایرانیان خواست برای استفاده از حق تعیین سرنوشت خود، پای صندوقهای رای حاضر شوند.
نهاوندیان در این پیام می گوید: انتخابات فرصتی برای استفاده از حق تعیین سرنوشت است. انتخابات فرصتی برای هر ایرانی است که نشان بدهد به سرنوشت ایران علاقمند است و در تعیین این سرنوشت هم نقش دارد.
او در ادامه گفت: هر 4 سال یکبار چنین فرصتی برای هر کدام از ما حاصل می شود. با حضور همه مردم پای صندوقهای رای، امنیت کشور تضمین می شود، چون نمایشی از مشارکت و حضور مردم در حراست از این کشور و نشانه آزادی مردم در حق انتخاب است و هم نشان دهنده مشارکت مردم در ایرانی است که باید ساخته شود.
رئیس دفتر دکتر روحانی با اشاره به خواست مردم در داشتن اقتصاد پویا و مشارکت مردمی در اقتصاد گفت: باید با مشارکت سیاسی، اقتصاد مردمی و پویا تضمین شود. اگر می خواهیم این جهت گیری تعامل سازنده ادامه یابد، انتخابات فرصتی است برای اینکه نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی تعیین شوند که مسیر استقلال اقتصادی کشور، تقویت اقتصاد مردمی و مقاومتی و رشد پایدار را با استفاده از حق تقنین و نظارتی که در مجلس است، به منصه ظهور بگذارند.
او در پایان گفت: انتخابات فرصتی است که مردم مستقیما درباره آنچه در قانون گذاری و نظارت اتفاق می افتد، نظر خود را اعلام کنند. رای هر ایرانی گامی استوار برای زنده نگهداشتن این حق است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =