دعوت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان برای حضور پرشور در انتخابات

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان خواست تا با حضور پرشور خود در انتخابات، یک بار دیگر ثبات و قدرت نظام را در عرصه جهانی جلوه گر سازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، متن این بیانیه به این شرح است:

انتخابات میدان هم افزایی، همگرایی و تجلی وحدت و بصیرت مردم انقلابی ایران است. این رویداد مهم، مظهر همدلی و همزبانی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه هایی نظیر آن، اوج نا امیدی بیگانگان و بدخواهان نظام را در بر خواهد داشت و زوال و زبونی بیگانگان در حضور پرشور مردم محقق خواهد شد.

حال که تمام بستر و زمینه برای انتخابی پرشور، حماسه ساز و وحدت آفرین، آماده و مهیا است، اوج بصیرت انقلابی مردم شرکت در انتخابات است و مردم، بصیرت و معرفت انقلابی خود را با شرکت در انتخابات و رأی به اصلح ترین افراد به نمایش خواهند گذارد.

جلوه آشکار مردم سالاری دینی در انتخابات تجلی می یابد، حضور یکپارچه و همدلانه مردم در هفتم اسفندماه ضریب امنیت ملی کشور را بالا می برد و دشمن را دچار نا امیدی خواهد ساخت.

همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. مشارکت سیاسی که همواره نقش موثری در برقراری توسعه و ثبات سیاسی ایفا می ‌کند به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر مورد توجه نظام اسلامی بوده که بارزترین نمود آن انتخابات است.

انتخابات در تمام نظام های دنیا یک امر سیاسی است و تحقق آن مشارکت حداکثری مردم را می‌ طلبد. مردم در انتخاب حاکم و نمایندگان سرزمین خود نقش مهمی دارند بنابراین در حکومت و نظام، خواست و انتخاب مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت گسترده در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت کشور توسط مردم از طریق انتخاب منتخبان امین و شایسته، اقتدار میهن اسلامی و پشتیبانی مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می ‌دهد.

٧ اسفند تجلی آشکار حضور یکپارچه گیل زنان و گیل مردان در تعیین سرنوشت خود خواهد بود، و باز همانند گذشته، برنده اصلی انتخابات، مردم و نظام اسلامی هستند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان می خواهد تا همانند همیشه با حضور پرشور و حساس خود در انتخابات، یک بار دیگر ثبات و قدرت نظام را در عرصه جهانی جلوه گر سازند. امید است نمایندگان منتخب نیز بیش از همیشه تعالی فرهنگ و هنر ایران عزیز را مورد توجه قرار دهند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =