سوختگیری هواپیمایی گیلان در هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، تندیس سیمین گرفت

در هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، هشت منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به عنوان برتر معرفی شدند و از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور تندیس و لوح دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ،در این همایش معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مقامات و مسوولین دولتی حضور داشتند که در بین سازمان ها و ارگان های مختلف، مناطق آذربایجان شرقی، میاندوآب، البرز، لرستان و سوختگیری هواپیمایی مناطق اردبیل و گیلان موفق به دریافت تندیس سیمین هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شدند.
همچنین در این همایش سه منطقه آذربایجان غربی، لرستان (انبار وتاسیسات بروجرد) و چهارمحال و بختیاری به عنوان "واحدهای خدماتی سبز" در سال 1393، موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شدند.
لازم به ذکر است، این همایش همه ساله با حمایت و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست کشور با رویکرد ارایه طرح ها و دستاوردهای نو در زمینه حفاظت از محیط زیست برگزار می شود که برخی از مناطق شرکت ملی پخش نیز به عنوان برتر در حوزه های مختلف معرفی می شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =