دو فوتبالیست آستارایی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا از دعوت شدن دو فوتبالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان شاهین شربیانی گفت: مبین عشایر و مهدی بنی افشار بنا به دعوت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه هر دوی این بازیکنان عضو باشگاه نوجوانان ملوان بندرانزلی هستند، افزود: عشایر و بنی افشار به همراه 22 بازیکن دعوت شده دیگر تا تاریخ پنجم اسفندماه جاری باید خود را در مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
وی اضافه کرد: اردوی ملی پوشان نوجوان زیر نظر حمید علی دوستی برگزار می شود.
به گفته شربیانی؛ تیم ملی فوتبال نوجوانان این اردوی تدارکاتی را به منظور حضور موفق در تورنمنت چهارجانبه ازبکستان برگزار می کند.
وی ادامه داد: این تورنمنت با حضور تیم های ملی نوجوانان ایران ، ژاپن ، ازبکستان و ترکمنستان از 10 تا 16 اسفندماه در تاشکند برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا در ادامه با بیان اینکه این شهرستان دارای شش مدرسه فوتبال است، اظهار کرد: هم اینک 500 فوتبال آموز زیر نظر مربیان مجربی نظیر فریدون فکریان ، منصورخالصی ، جهان ساسانیان ، امید باقری فخر ، فریدون ارژنگی ، اورنگ داداش زاده و محمود نصیری در آستارا آموزش می بینند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =