ایرنا نوشت ، دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به انصراف برخی نامزدان انتخابات مجلس دهم در روزهای اخیر، 49 داوطلب در این استان برای کسب چهار کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

جعفر مردانی فزود:  10 نامزد دیگر انتخابات مجلس دهم در استان از ادامه رقابت در این عرصه انصراف خود را اعلام کردند.
وی ادامه داد: با انصراف این 10 داوطلب، تعداد نامزدهای انصرافی استان به 54 نفر رسید که بدین ترتیب وزنه نامزدان انصرافی از داوطلبان باقی مانده در صحنه رقابت سنگین تر شده است.
مردانی تصریح کرد: بنابر این 49 نامزد در صحنه رقابت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان باقی مانده و برای کسب چهار کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می کنند.
دبیرستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات، تبلیغات ممنوع است، گفت: نامزدها باید ستادهای تبلیغاتی خود را تعطیل و طبق قانون از انجام هرگونه تبلیغ خودداری کنند.
گفتنی است ، چهارمحال وبختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تاکنون 49 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند.
همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از 16 نامزد ثبت نامی، سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =