برای برگزاری انتخابات در استان مشکل خاصی وجود ندارد / فضای امنی بر انتخابات شهرستان پلدختر حاکم است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: فضای امنی بر انتخابات شهرستان پلدختر حاکم است و پلیس برای تامین امنیت انتخابات تدابیر ویژه در نظر گرفته است

سردار محمد قنبری در حاشیه عملیات و رزمایش هوایی (راپل) نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ان شهرستان پلدختر افزود: بر اساس قانون تامین امنیت برگزاری انتخابات در تمام مراحل اعم از قبل ، حین و بعد از انتخابات به عهده نیروی انتظامی است .
وی با بیان این که امنیت بدون همراهی و تعامل با مردم محقق نمی شود گفت: همراهی و مشارکت مردم فهیم شهرستان پلدختر در اجرای طرح های ویژه تامین برگزاری انتخابات لازم است .
وی افزود: در شهرستان پلدختر وضعیت انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و آمادگی نیروی انتظامی بسیار خوب است و در تمام شعبه های اخذ رای امنیت لازم پیش بینی شده است .
فرمانده انتظامی لرستان گفت: با همکاری شورای تامین شهرستان پلدختر تمهیدات امنیتی و انتظامی ویژه برای برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت کامل در شهرستان اندیشیده شده و یگان های کمکی به اندازه کافی در شهرستان استقرار یافته اند .
سردار قنبری افزود: با این تمهیدات می توان از آخرین وضعیت برگزاری انتخابات شهرستان اطلاع یافت و متناسب با شرایط موجود تصمیمات لازم برای تامین امنیت گرفت.
وی گفت: به همت اعضای شورای تامین شهرستان و امام جمعه شهر پلدختر و آمادگی کامل دست اندرکاران انتخابات و به ویژه همکاری مردم فهیم شهرستان پیش بینی شده که هیچ گونه مشکلی در برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آمد و این پروژه سیاسی در کامل امنیت و سلامت به سرانجام خواهد رسید .
وی با بیان این که در بحث انتخابات نیرو به اندازه کافی در سطح استان در نظر گرفته شده است افزود: برای برگزاری انتخابات در استان مشکل خاصی وجود ندارد و در سطح استان برگزاری انتخابات به طور کامل امن و آرام خواهد بود .
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این راستا تمهیدات لازم برای امنیت یکهزار و 500 شعبه اخذ رای در استان اندیشیده شده است و تامین این امنیت به عهده نیروی انتظامی با کمک نیروهای سپاه و بسیج می باشد .
وی افزود: برای هر صندوق اخذ رای به اندازه کافی نیروی انتظامی و سپاه در نظر گرفته شده که با کمک هم و با همکاری مردم در کمال امنیت انتخابات برگزار خواهد شد

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =