ایسنا نوشت: یک عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات این امر بر سرنوشت کشور تاثیرگذار دانست.

سید محمد موسوی بجنوردی صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی هم‌چنین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر همه واجب شرعی است که در انتخابات شرکت کنند . این امر در سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی دخالت دارد و حضرت امام (ره) نیز مکرر می فرمودند که واجب است که همه در انتخابات شرکت کنند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: ما نیز در انتخابات شرکت می‌کنیم و امیدواریم کسانی که بتوانند به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند و در خط امام (ره) و اسلام باشند رای بیاورند.

موسوی بجنوردی هم‌چنین با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت:‌در رابطه با خبرگان نیز باید کسانی انتخاب شوند که در خط امام و اسلام باشند.

این عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت ها در انتخابات و تاثیر آن بر مشارکت مردم گفت‌: مردم خودشان می‌دانند که این تکلیف شرعی است و باید در انتخابات شرکت کنند. رد صلاحیت ها مسأله دیگری است اما مشارکت در انتخابات بر همه واجب است.

وی درباره رد صلاحیت خود در انتخابات خبرگان نیز اظهار کرد: در این رابطه موضعی نمی گیریم.

موسوی بجنوردی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر مجلس خبرگان بر تقویت جایگاه رهبری خاطر نشان کرد: اساس تقویت جایگاه رهبری در مجلس خبرگان است.

وی درپاسخ به سوال دیگری درباره برخی تخریب ها نیز یادآور شد:‌ اساسا تخریب بر هر کسی حرام است چه برسد به اینکه تخریب نسبت به افراد صالح و انقلابی صورت گیرد.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =