رئیس ستاد انتخابات استان گفت که انتخابات در استان یزد با امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد با کمترین مشکل و با امنیت و آرامش کامل در ۷۱۹ شعبه اخذ رأی استان در حال برگزاری است.

محمد علی طالبی، ساعتی پیش به همراه مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی و امور انتخابات استانداری و مشاور استاندار در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد از نزدیک در جریان برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: از ۷۱۹ شعبه اخذ رأی در استان، ۵۵۸ شعبه ثابت و ۱۶۱ شعبه سیار مشغول خدمت رسانی به مردم و اخذ رأی از آن‌ها هستند.
محمدعلی طالبی ادامه داد: از این تعداد ۷۷ شعبه در نقاط پرتراکم شهری ویژه خواهران در نظر گرفته شده و ۷ شعبه نیز برای اقلیتهای دینی در استان در شهرستانهای یزد، تفت، اردکان و میبد مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: برگزاری انتخابات از ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ بعدازظهر ادامه خواهد یافت و وزیر محترم کشور این اختیار را دارد که زمان اخذ رأی را تمدید نماید.

طالبی تصریح کرد: از مردم استان تقاضا می‌کنیم تا در طول روز برگزاری انتخابات اقدام به انداختن رأی خود در صندوقهای رأی نمایند تا با مشکل شلوغی در شعبه‌های اخذ رأی در ساعتهای پایانی روبرو نشوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =