تعداد داوطلبان استان یزد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که پس از اعلام نظر شورای نگهبان و برخی جابجایی ها، 95 نفر اعلام شده بود، تا پایان روز ششم اسفند به 55 نفر کاهش یافته و 40 نفر از گردونه رقابت ها انصراف داده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، تعداد داوطلبان استان یزد با انصراف 40 نفر تا پایان روز پجشنبه به 55 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات صبح امروز در اینباره اظهار داشت: از این تعداد، ۲۴ نفر مربوط به حوزه یزد و اشکذر، ۱۵ نفر مربوط به حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد، ۱۲ نفر مربوط به حوزه تفت و میبد و ۴ نفر مربوط به حوزه اردکان هستند.

محمد علی طالبی افزود: 665 هزار و 504 نفر در استان یزد واجد شرایط رای هستند که سهم حوزه یزد و اشکذر از این میزان، 405 هزار و 679 نفر است.

وی بیان داشت: در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات خبرگان که از صبح امروز بصورت همزمان در 719 شعبه استان آغاز شده، 35 هزار و 656 نفر رای اولی هستند.

طالبی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات چندین ماه است که برای برگزاری سالم و باشکوه این انتخابات تلاش می‌کنند و امیدواریم حضور گسترده مردم استان و نرخ بالای مشارکت آن‌ها در انتخابات، افتخار دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =