انتخاب مجلسی که با آرای حداکثری مردم انتخاب شده باشد به تصویب قوانین بهتر منجرخواهد شد و امکان نظارت دقیق تر نمایندگان مردم بر عملکرد سایر دستگاه ها را فراهم می آورد.

مریم یعقوبی:

محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: « این انتخابات و این حضور قطعا به تصمیمات اقتصادی کشور کمک شایانی خواهد کرد چرا که هر قدر قوای سه گانه به ویژه مجلس که کانون حضور نمایندگان مردم است پرقدرت تر و با آرای بیشتری از مردم شکل بگیرد طبیعتا پشتوانه مستحکم تری برای اتخاذ تصمیمات و نظارت بر عملکرد سایر قوا خواهدداشت».

وی ادامه داد:« بدون شک کشور و علی الخصوص اقتصاد کشور بعد از برجام و لغو تحریم ها نیازمند وضع قوانین جدید و بازنگری در برخی قوانین فعلی است؛ این اتفاق قطعا با مجلسی کارامد و تازه نفس که با این مشارکت گسترده انتخاب خواهد شد، بهتر و مناسب تر رخ می دهد».

دبیرکل بانک مرکزی گفت:« با وجود اینکه در مأموریت بودم اصرار داشتم قبل از پایان ساعت رأی گیری به تهران برسم که خوشبختانه موفق شدم. در حال حاضر هم در مسجد کنی در میدان هروی تهران هستم و حدودا 350 نفر از خانم ها و آقایان همچنان در صف برای ورود به محل اخذ راأ منتظر هستند».

22335

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    350 نفر در صف رای دادن هستند. چه آمار دقیقی دقیقا مثل آمار تورم آفرین به شما