در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمهوری؛ استاندار البرز پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم صادر کردند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استانداری البرز، سیدحمیدطهائی در این پیام با اشاره به حضور خیره کننده مردم مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حرکت عظیم را نشان دهنده اقتدار، آگاهی سیاسی و اثبات مردم سالاری دینی دانست و تأکید کرد: پیروزِ حقیقی انتخابات، از آن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است. ملتی که با برگ زرین آراء خود در صندوق های رأی، حماسه ای دیگر را بر تاریخ افتخار آفرین این سرزمین به ثبت رساندند.
متن کامل پیام استاندار البرز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز استان البرز

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ی 7 اسفند، آزمون خیره کننده ی دیگری بود که جلوه مردم سالاری دینی را با حضور گسترده شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رساند. این حضور حماسی ملت، پیوندی دوباره با نظام اسلامی،اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی بود و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.
جا دارد در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هموطنان عزیز باشیم. اینجانب به سهم خود این حضور غرور آفرین را به ملت سلحشور ایران تبریک گفته و ایمان دارم این ملت بزرگ همچنان حماسه ساز و امید آفرین خواهد بود.
در پایان از یکایک دست اندرکاران برگزاری دو انتخابات ملی در استان از فرمانداران، بخشداران و کلیه اعضای هیات های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، نمایندگان فرمانداران، و رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز استان سپاسگزارم که با حضور مسئولانه خود زمینه ساز خلق این حماسه را فراهم آوردند و در برگزاری این انتخابات یاری گر بودند؛ مراتب تشکر خود را اعلام می دارم.

سیدحمیدطهائی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =