ایسنا نوشت: فرماندار ویژه زابل گفت: مردم سیستان در انتخابات مجلس و شورای خبرگان مشارکت 68 درصدی داشته اند.

هوشنگ ناظری افزود: حضور مردم در انتخابات سال جاری بسیار پرشور و چشم گیر بوده و از طرفی این حضور 68 درصدی نسبت به دوره قبل انتخابات افزایش مشارکت 2 درصدی مردم را نیز به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مردم سیستان همیشه و در همه میادین همراه نظام و رهبری بوده اند و همیشه ثابت کرده اند که پیرو راه و خط ولایت هستند و خواهند بود که این مقوله را در دو حماسه بزرگ راهپیمایی22 بهمن و انتخابات 7 اسفند به خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

دو نماینده زابل مشخص شدند

ناظری در خصوص آرای انتخابات در سیستان گفت: در پایان شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نماینده مردم سیستان در مجلس شواری اسلامی مشخص شدند.

وی اذعان کرد: در پایان شمارش آرا در منطقه سیستان حبیب الله دهمرده با کسب 114 هزار و 114 رای به عنوان نماینده اول و احمدعلی کیخا با کسب 64 هزار و 777 رای به عنوان نماینده دوم مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب بیشترین آرا شدند، پس از این دو فرهاد شهرکی با کسب 38 هزار و 584 رای نیز بیشترین آرا را داشته است.

فرماندار ویژه زابل گفت: حبیب الله دهمرده و احمد علی کیخا با کسب بیشترین آرای ممکن از مجموع 186 هزار و 216 رای ماخوذه در سیستان و 82 هزار و 770 رای ماخوذه در منطقه زابل موفق شدند به عنوان دو نماینده سیستان کرسی مجلس را کسب کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =