سید ابوالفضل موسوی منتخب مردم شهرستان های یزد و اشکذر با صدور پیامی از حسن اعتماد مردم به وی تشکر کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد  قسمتی از پیام تشکر  وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
وَ کَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِیلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ
چه بسیار مدح و ثناى زیبایی که من شایسته‌اش نبودم و تو آن را منتشر ساختى

خداوند را سپاسگزارم که بر من منت نهاد تا مورد عنایت و اعتماد مردم شریف شهرستان‌های یزد و اشکذر قرار گیرم. امروز که نتایج نهایی شمارش آرا به سود اینجانب اعلام شد، دو حس متفاوت را تجربه کردم. از یک سو مشعوف و دلشاد از این حضور گسترده و این اعتماد بی‌نظیر مردم هستم و از سوی دیگر سنگینی این اعتماد را که چونان امانتی سنگین بر شانه‌هایم قرار گرفته، احساس می‌کنم.

لازم می‌دانم از مردم شریفمان به سبب اعتمادی که به این همشهری کوچکشان ابراز داشته‌اند تشکر کنم و دست یاری به سوی آنان دراز کنم تا در انجام این مسئولیت خطیر پشتیبان و همراه من باشند و در این همراهی تفاوتی میان کسانی که به من رای داده‌اند و آنانی که دیگران را شایسته‌تر از من می‌دانستند نیست. آنچه از امروز با پایان این رقابت، مهم است، اخوت و برادری در میان همه شهروندان با هر گرایش و هر سلیقه است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، وظیفه داریم تا همدلی و همزبانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از خداوند سبحان می‌خواهم به حق خون پاک شهیدان و به برکت دعای خیر پدران و مادران شهدا، این مسیر را بر من هموار نماید.

جا دارد از یکایک کسانی که در این مدت در ستادهای مرکزی و مردمی اینجانب، با کمترین امکانات و پشتیبانی برای تحقق این نتیجه کوشیدند، قدردانی نمایم.

به هیاتهای اجرایی و نظارت، خسته نباشید می‌گویم و زحماتشان را ارج می‌نهم که انتخابات را با سلامت کامل برگزار کرده و در این روند با کسب اعتماد مردم و اطمینان بخشی از حیث درستی کار‌ها، امور را به نحوی سامان دادند که رضایت همه طرف‌ها را در حد بالایی برآورده ساختند.

لازم می‌دانم سایر نامزدین این حوزه و رقبای انتخاباتی را مورد خطاب قرار داده و به آن‌ها خسته نباشید بگویم. از آن‌ها که در این یک هفته با ورود به رقابتی سالم، شکوه مردمسالاری را به نمایش گذاشتند و به اراده مردم تمکین کردند قدردانی می‌کنم و اعلام می‌دارم که با پایان این رقابت، در انجام این وظیفه سنگین به یاری تک تک شما عزیزان محتاج بوده و امیدوارم تجارب ارزشمندتان را در اختیار من قرار دهید.

از هوادارانم به خصوص از جوانان پرشوری که بدون انرژی و شادابی آنان، نتیجه امروز رقم نمی‌خورد، می‌خواهم که در نشان دادن شادمانیشان از این نتیجه، مراعات ایام فاطمیه و حزن و اندوه مومنان را بنمایند و نیز در رفتار و گفتار خود مراقبت نمایند تا مبادا زحماتشان آلوده به تخریب و تمسخر دیگران شده و موجبات رنجش سایرین را فراهم آورد.

از خداوند حکیم که بر ضعف‌ها و توانایی‌های من آگاه‌تر از هر کس دیگری است، مدد می‌جویم تا یاری‌ام کند که در انجام وظیفه نمایندگی، همواره سربلند باشم. کمکم کند تا گرفتار هوای نفس نشوم و پایم را استوار سازد تا در لغزشگاه‌ها نلغزم. از آن دادار بی‌همتا می‌خواهم که صبر و شکیبایی‌ام را افزون نماید و سینه‌ام را در برابر نقد‌ها فراختر سازد و در همه حال یاداورم باشد که طی نمودن این مرحله بی‌همرهی او ممکن نیست.

سیدابوالفضل موسوی بیوکی
منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه یزد و اشکذر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =