«ابد و یک روز» هیچ نمایش خارجی قبل از اکران در ایران ندارد

عوامل فیلم سینمایی «ابد و یک روز» تاکید کردند، این فیلم تا قبل از اکران عمومی در ایران هیچ نمایشی به صورت بین المللی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،صبح امروز خبری در برخی رسانه های منتشر شده است، مبنی بر اینکه فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی به تهیه کنندگی سعید ملکان به زودی اولین نمایش جهانی خود را در خانه فرهنگ رم آغاز می کند. عوامل این فیلم با تکذیب خبر فوق، تاکید کردند، «ابد و یک روز» تا قبل از آغاز نمایش در سینماهای ایران، در هیچ کشور خارجی اکران نمی شود.
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» که در جشنواره فیلم فجر، 9 سیمرغ از بخش نگاه نو و سودای سیمرغ دریافت کرد، به زودی در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی می شود.
در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار،ریما رامین فر، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمدعلیمحمدی، اسماعیل گرجی، اميررضا فلاح و شبنم مقدمی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «ابد و یک روز» آمده است:خانواده در تدارك مراسم عروسى سميه هستند،اما اتفاقاتي روابط خواهران و برادران را سرد مي كند كه در نهايت باعث ماجراهايي مي شود.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:سعید روستایی، مشاورکارگردان:مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضامنصوری، طراح چهره پردازی:سعید ملکان، تدوين: بهرام دهقاني، صداگذار عليرضا علويان ، صدابردار:امین میرشکاری، طراحصحنه:محسن نصرالهی، طراح لباس:غزاله معتمد، موسیقی:امید رییس دانا، برنامه ریز و دستیار اولکارگردان:علیرضا نسائی، منشی صحنه:ندا قائدی، عکاس: امیر حسین شجاعی،
مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات:محمد حیدر قلی فرد و تهیهکننده: سعید ملکان.

58245

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =