رئیس ستاد انتخابات استان قم از اتمام شمارش آراء و اعلام نهایی و قطعی نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احد جمالي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري قم و رئيس ستاد انتخابات استان اظهار كرد: با پايان يافتن شمارش آراء در حوزه انتخابیه قم، آقایان امیرآبادی، لاریجانی و ذوالنوری به مجلس شورای اسلامی و آیت الله مومن به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.
وي با اشاره به ميزان دقيق آراي نفرات منتخب در قم افزود: احمد امیرآبادی فراهانی با ۲۶۳ هزار و ۸۸۵ رای، علی اردشیر لاریجانی با ۱۹۱ هزار و ۳۲۹ رای و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری با ۱۶۸ هزار و ۳۹۷ رای منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.
رئيس ستاد انتخابات استان قم با قدرداني از حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي رأي، میزان مشارکت مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را، 61.4 درصد عنوان و تصريح كرد: در این دوره 474 هزار و 583 واجد شرايط در انتخابات شرکت کردند.
معاون استاندار قم همچنين با اشاره به نتايج انتخابات مجلس خبرگان رهبري در استان قم گفت: از مجموع ۴۷۲ هزار و ۵۴۹ رأي مأخوذه، آیت الله محمد مومن با کسب ۳۳۱ هزار و ۱۴۹ رای موفق شد به مجلس خبرگان رهبری راه یابد.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت در سطح استان قم روز جمعه هفتم اسفند ماه برگزار گرديد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =