معاون سینمایی و رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره پیش از ظهر امروز با حضور در پردیس سینمایی آزادی ضمن گفت‌وگو با عوامل اجرایی، به سوالات خبرنگاران حاضر در این دوره از جشنواره پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، دومین روز اكران آثار جشنواره بین المللی فیلم‌های 100 ثانیه ای حوزه هنری با حضور دبیر علمی این جشنواره و معاون سینمایی و رئیس سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری رنگ و بوی جدی‌تر و رسمی‌تری به خود گرفت.

محمد حمزه زاده به همراه علی قربانی از بخشهای مختلف جشنواره دیدن كردند و به گفت‌وگو با برخی از عوامل اجرایی و روابط عمومی جشنواره دهم فیلم 100 نشستند.

حمزه زاده، معاون سینمایی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگاران، فضای دهمین دوره جشنواره فیلم 100 را قابل قبول و راضی كننده قلمداد كرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری كه از وی درباره احتمال سالانه شدن برگزاری این جشنواره پرسید گفت: برگزاری سالانه این جشنواره به تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره های حوزه هنری رسیده است، اما مشروط بر اینكه جشنواره بتواند منابع مالی خود را برای برگزاری در هر سال تامین كند.

دومین روز اكران آثار دهمین جشنواره بین المللی این جشنواره مانند روز نخست در بخشهای مختلف «مسابقه ملی»، «غیررقابتی»، «المپیاد دانش آموزی»، «برگزیدگان دوره نهم» «مسابقه بین المللی» دنبال شد و مخاطبان بسیاری در سالنهای شهر قصه، شهر هفتم، شهر فرنگ و شهر هنر آثار بخشهای مختلف را به نظاره نشستند.

بخش اكران دهمین جشنواره بین المللی فیلمهای 100 ثانیه ای با موضوع محوری اخلاق امشب به كار خود پایان خواهد داد و پرونده این دوره از جشنواره فردا 14 اسفندماه با برگزاری اختتامیه و معرفی و تجلی از برگزیدگان بسته خواهد شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =