شرق نوشت: سوسن صفاوردی گفت:بسیار جای تأسف است که ایشان خودشان را منتسب به پیامبر و رهبری و از دفاع مقدس صحبت می‌کنند و متأسفانه تفاسیری که ایشان دارند درست مخالف با سیره پیامبر در رابطه با تکریم زنان است.

سوسن صفاوردی، استاد دانشگاه و همسر محمدعلی رامین با اظهار تعجب و غیرقابل‌باورخواندن شنیدن این سخنان از یک نماینده مجلس عنوان کرد: «بسیار جای تأسف دارد که ایشان خودشان را منتسب به پیامبر و رهبری و از دفاع مقدس صحبت می‌کنند و متأسفانه تفاسیری که ایشان دارند درست مخالف با سیره پیامبر در رابطه با تکریم زنان، موردتأکید قرار گرفته. پیامبر تأکید می‌کند که کسی به جز انسان‌های لعین به زنان توهین نمی‌کند. جمله ایشان یک توهین کامل به قشر عظیمی از این مرز و بوم است که نه‌تنها نیمی از جامعه بلکه کل جامعه را دربر می‌گیرد چون این نیمه تربیت‌کننده و تأثیرگذار بر نیمه دیگر جامعه است».

مشاور امور بین‌الملل معاونت زنان و ریاست‌جمهوری در دوره احمدی‌نژاد در ادامه تأکید کرد: «وقتی ایشان در این حد به این قشر با این نگاه برخورد می‌کند، دیگر حرفی نمی‌ماند. البته هر انسانی با ظرفیت وجودی خودش به مسائل می‌پردازد. ما بعضا ارزش‌های جامعه را در حد درک خودمان پایین می‌کشیم و در نتیجه به ضدارزش تبدیل می‌کنیم و در اینجا ایشان وقتی خود را رهرو پیامبر می‌دانند و از طرفی صحبت‌هایشان در تضاد با سیره پیامبر است، مشخص می‌شود که ما در ادراک خودمان از سیره‌ای که مدعی پیروی از آن هستیم دچار مشکلیم و مجددا با قالب‌های فکری خود این سیره را زیر سؤال می‌بریم. آقای قاضی‌پور تأکید می‌کنند که من جز رهبر کسی را قبول ندارم. اگر فرمایش ایشان را مبنی بر این بگذاریم که کاملا پیرو هستند، در اینجا هم متأسفانه شدیدا برخلاف سیره رهبری رفتاری را از خودشان نشان می‌دهند که بجاست کسانی که چنین ادعایی دارند حداقل ادبیات خودشان را به ایشان نزدیک کنند. ما چنین ادبیاتی را درباره هیچ شری نشنیده‌ایم به‌ویژه در مورد زنان. ایشان چیزی جز تکریم و احترام از زنان نگفته‌‌اند و از تأثیرگذاری زنان در جامعه گفته‌‌اند و تأکید امام خمینی و رهبری در رابطه با زنان، استفاده از ظرفیت آنان در اجتماع بود».
صفاوردی در ادامه تأکید کرد: «ایشان در رابطه با جنگ نیز مسائلی را مطرح کردند که من شدیدا اظهار تأسف می‌کنم. ما سال‌ها پرچمی را در دست داشتیم که بیانگر نکات اخلاقی در جبهه‌های جنگ ما بود. ما وقتی اسرای عراقی را داشتیم با پیروی از سیره ائمه و امیرمؤمنان برخورد تعریف‌شده‌ای با آنها داشتیم. ایشان کل این تاریخ را زیر سؤال بردند درحالی‌که دنیا اذعان کرد در جنگ تحمیلی ما صحنه‌هایی را از رزمنده‌ها داشتیم که جز بزرگواری دربر نداشت».
این استاد دانشگاه افزود: «من معتقدم صحبت‌های ایشان نشانه ادراک یک فرد است و مطلقا آن را نمی‌شود به ملت غیور و بافرهنگ ارومیه منتسب کرد و این نشانه ظرفیت خود این فرد است و واقعا بجاست که نظام ما برای اینکه از این صحبت‌ها تبری بجوید، عکس‌العمل مناسبی به این فرد نشان دهد تا کسی به خودش اجازه ندهد هرازچندگاهی با این سخنان افکار عمومی را متشنج کند. ایشان امنیت روانی جامعه را با صحبت‌های بی‌پایه و اساسش بر هم زده و نشانه فرهنگ قشری و کوچه‌بازاری اوست و منتسب به هیچ رهبر و مکتب و هیچ سیره‌ای نیست».

این ادبیات شایسته هیچ انسانی نیست
مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان در کشور  با اظهار تأسف از انتشار سخنان نادر قاضی‌پور بیان کرد: «من فکر می‌کنم نباید به این سخنان پرداخت و باعث انتشار بیشتر آن شد، چراکه این سخنان شایسته هیچ انسانی نیست، چه برسد به یک نماینده مجلس. این ادبیات به‌قدری سخیف است که نمی‌دانم چه باید گفت».
وی در پاسخ به این سؤال که نظرتان درباره فعالیت‌های سیاسی زنان چیست، گفت: «اساسا انقلاب اسلامی و به‌ویژه دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری دیدگاهی مترقی و متعالی است و شأنیت زن را به صورت اعلی برای ما تبیین کرده‌‌اند و فعالیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی زنان کشور ما بعد از انقلاب زبانزد همه کشورهاست. این حرف‌ها در حضور زنان هیچ تأثیری نمی‌گذارد و من واقعا تعجب می‌کنم چگونه یک نماینده مجلس می‌تواند چنین سخن بگوید».
وی تأکید کرد: «حضور زنان حضور عفیفانه‌ای است و این حرف‌ها جز نشانه نادانی و جهل نیست و من خودم این حرف‌ها را جدی نمی‌گیرم، چون آن‌قدر حضور زنان در کشور ما با صلابت و مقتدرانه و عفیفانه است که هیچ‌کس نمی‌تواند شائبه‌ای بر آن وارد کند». 

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    شما چی می گی؟اصلا به شما چه ربطی داره؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      نادر خودتی؟
    • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      275 6
      یعنی خوشم میاد مسئولین همه با هم فامیل هستن.
  • بی نام RO ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    هر کسی که از راه می رسه از پیامبر و خدا و اسلام و رهبری خرج می کنه
    • فرهاد A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
      5 58
      من طرفدار اصلاح طلبی هستم ولی به نظرم نماینده ارومیه حرف درستی زده
    • بی نام RO ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
      17 1
      این خوبه هرکی از راه می رسه خودشو نماینده خدا در دنیا می دونه. و اشبه ترین آدم به خدا
  • سید رضا RO ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    این خواهران گرامی و سایر هموطنان ما بدونن که جناب نادرخان قاضی پور نفر اول ائتلاف اصولگرایان در ارومیه بوده است و چه انسان های شریف و متدینی پشت در شورای نگهبان ماندند و صلاحیت نگرفتن که افراد اینچنینی بروند مجلس
    • بی نام EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      59 1
      قابل توجه برادر بزرگ ما حضرت احمد جنتي دام توفيقاته
    • مجید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      27 1
      شیر مادرت حلالت
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    360 8
    یعنی ما اقای رامین و دار ودستشو نمی شناسیم؟
    • یلدا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      حرف های آقای قاضی پور بی ادبانه بوده حالا اگر انتقاد کننده همسر کس خاصی هم باشه باز فرقی نداره فقط ایشون چون از خانواده فردی هستند که شناخته شدن انتقادشون بلندتر شنیده شده
  • بی نام EU ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    357 6
    اصولگرا بود نه؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    369 8
    از کوزه همان برون تراود که دراوست....روزی
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    488 5
    البته این نماینده اصولگرای مجلس نماینده تفکر سایر اصولگرایان هم هست . در غیر اینصورت واکنش نشون میدادند که سکوت آنها نشانه مشابهت فکری شان است .
    • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      194 5
      سکوت ؟ برو خبرگزاری فارس و ... رو بخون رسما ازش حمایتم می کنن .... سکوت ؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      70 1
      اصولگرااها یا سکوت کردن یا ازش حمایت کردن یا زیر سبیلی ردش کردن چون اعتقاد دارن به حرفهاش شما اگر به یک سری حرفها اعتقاد نداشته باشی محکومش میکنی ولی نادر حرفای دل دوستان رو زده واقعا برای مردم برخی شهرها متاسفم با این نماینده انتخاب کردنشون بیچاره اون عمو فیتیله ای ها چی کشیدن از دست همین اقای نماینده چه بل بشویی راه انداخته بودن الان مشخص شد درد درد توهین نبوده بلکه دنبال سوء استفاده بودن
  • اعظم A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    با عرض پوزش از هموطنان اروميه و البته اونايي كه به ايشان راي ندادند ، ضمن مشورت با همسرم ، از آمدن مسافرت در ايام عيد به اروميه پشيمان و تبريز رو جايگزين كردم
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      چه ربطی به مردم و شهر ارومیه داره. اتفاقا خیلی هم اشتباه میکنید. ارومیه بسیار قشنگ تر از تبریز هست
    • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      86 66
      فقط جی پی اس ببر که گم نشی برادر من چون تبریزی ها به درست آدرس دادن معروفن .... کسی که به خاطر یه حرف یه نفر قید مسافرت به یه شهر رو می زنه دست کمی از خود قاضی پور نداره ... تهران هم دوره های پیش به کوچک زاده رای داده بودن اونوقت ما هم باید تهران تحریم می کردیم ... خوب نیست همه چی رو به سیاست ربط بدین ... بعضی ها آب رو هم با اهداف سیاسی و گرایش سیاسیشون می خورن ....
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      45 2
      نه نشد .دریا که از وجود قطره عقب نشینی نمیکنه
    • علیرضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      52 13
      واقعا معیار شما برای سفر اینه اینجوری که شما فکر می کنین نباید به هیچ جایی سفر کرد
    • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      88 24
      معیار ایشون کاملا درسته مردم یک شهر باید بدونن که انتخاب نادرست نماینده براشون ایجاد هزینه میکنه و باید هزینه اش رو پرداخت کننن اون شهری رو هم که میگین درست ادرس نمیدن به فارس زبانها اونها هم هزینه میدهند من خودم تحریمش کردم نمیرم به هر کسی که میشناسم هم میگم اونطرف نرید این حق هر فردی است که جایی که بااهاش برخورد خوب نمیکنن و سطح فرهنگشون بالا نیست رو تحریم کنه
    • س IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      21 75
      برا طرز فکرت واقعا متاسفم . ما هم خوشحال شدیم که آدم سطحی نگری چون شما به ارومیه نرود.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      58 22
      همه شون سر و ته یک کرباسن عزیز. من دو تا شهر رو رفتم.
    • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      42 5
      به محمد: بنده از یاسوج هستم و شما هم بهتره برید فرهنگتون رو اصلاح کنید که نماینده تون اینجوری باعث ابروریزی نشه بجای اینکه از ملت ایران معذرت خواهی کنن نون به هم قرض میدن برا یه برنامه طنز کل ایران رو به هم میریزین که چهار ریال بودجه بیشتری از نفت بگیرید طلبکار هم هستید به هر قومیتی هم میرسه توهین می کنید جمع کن اقا
    • بی نام RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      6 19
      شما کی هستی که بیای یا نیای توهمی
    • ارمان IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      7 8
      دوستان حداقل رعایت برخی نقاط را ضروری بدونند .. مگر اشتباه یک نماینده را بحساب اهل اون شهر می نویسند .. در ضمن تبریز اورمیه هر 2 تاشون شهری زیبا تمیز هستن .. از برخی دوستان واقعا متاسفم بابت برخی نظرات.. ارومیه شهر هست با فرهنگ خوش اب هوا تبریز هم که دیگه نیازی نداره من بگم. همه میدونن . زیباست .تمیز مدرن. دیگه چه ربطی به اضهارات این شخص داره. مردم این 2 شهر زیبا
    • بی نام EU ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
      18 0
      چطور ميشه حساب اين اقارو از مردم اروميه جدا كرد وقتي نماينده ايناست.نماينده تفكر و فرهنگشونه.اين مردم ازش حمايت كردن و بهش راي دادن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    ایشان چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا حرف بسیار زشتی زده است کسی که به خدا ایمان دارد و پیرو ولایت فقیه است و حتی یک بسیجی ساده هم که باشد نباید اینگونه در میان جمع حرفهای زشت و ناموسی بزند. یک کسی که مسلمان است باید دهانش به حرفهای زشت باز نشود. پیامبر مکرم ما میفرمایند: مسلمان کسی است که مسلمانان دیگر از دست و زبانش در امان باشند. باید این آقا تنبیه شود البته ما در مجلس از هر دو گروه چه اصلاح طلب و چه اصولگرا کسانی داریم که دهانشان به حرفهای زشت و فحش خیلی سریع باز می شود ولی حرفهای این آقا بسیار زشت بود باید تنبیه شود.
  • بی نام EU ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    واقعا باید اعتبارنامش رد بشه
  • هوشنگ ورامینی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    190 4
    خانم سوسن صفاوردی من با حرفهای آقای قاضی پور کاملا مخالفم چون ضد ارزش هایی است که در کشورمان به آنها اعتقاد داریم. اما رطب خورده چون منع رطب کند شما بهتره شکایت نکنید اول گلایه و مخالفتتون رو با خانواده محترم و شخص جناب رامین شروع کنید چه ادبیات همسرتون نه تنها دست کمی از آقای قاضی پور نداره بلکه به مراتب هم بدتره . عیوب دیگران را نبینیم و چشم بر کارهایی خود ببندیم.
  • کلاغ سیاه A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    93 9
    کلاغ سیاه میگه....اعتبار نامه این آقا تو مجلس رد میشه...ایشان نماینده نمیشن.....غار غار
  • مسعود IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    مهناز جون چطورن؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    174 2
    متاسفانه وقتی درست تائید صلاحیت نمیشه و هرکس هرچی از دهانش در میاد میگه و حس میکنه خیلی شجاع و متدین و انقلابیه وضعت بهتر از این نمیشه واقعا چرا قانون بااینها برخورد نمیکنه؟
    • سعید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      58 0
      چون اینا خودی هستند
  • آرتان IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    9 161
    اصلا حرف زشتی نزده، فقط از سر و ته گفته‌هاش یه چیزهایی را برداشته اند و قصد تخریب او را دارند. اونهایی که اینهارو پخش کرده اند، کل سخنان را نشون بدنم، چیزی نمیدونید خواهشا الکی نظر ندید
    • محمد هادی اهواز IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      32 4
      شما که خیلی بیشتر از بقیه میدونی بگو تا ما هم بدونیم همه اشتباه میشنون و میخونن فقط شما چشم و گوشت بازه؟
    • بی نام GB ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      6 0
      ببخشيد اشتباهي مثبت دادم .
    • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
      1 1
      منم خواستم منفی بدم بهشون حواسم نبود مثبت دادم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    41 1
    اگر شما و شوهرتون کمی از سلولهای خاکستری بیشتر کار می کشیدیدشاید ما الان اصلا می توانستیم اثبات کنیم این آقانباید نماینده باشه مثلا الان باید پرسید آقای مهر علیزاده رد صلاحیت شده چون اینجوری حرف نمیزنه یا اون کارها رابلد نیست؟الان اگر توهین به قومیتی باشد الان این توهینکرده یا...
  • مهدی A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    40 8
    همین حرفارو میزنه که دریاچه ارومیه خشک میشه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    40 1
    آیا این صحبتها موجب رد صلاحیت ایشان نمیشود
  • بی نام DE ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    83 3
    چه طوره توهین به یکی از مسئولان جرم محسوب میشه و مجازات داره اما توهین به چند ده میلیون ایرانی هیچ مجازاتی نداره پس مدعی العموم و قوه قضائیه ما الان کجان؟؟؟؟ چرا هیچ کدوم از مسئولین کشور از رئیس مجلس گرفته تا رئیس جمهور و نمایندگان فعلی هیچ جهت گیری در این زمینه نداشتند ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    52 1
    اينا خودي هستن خانم و در طيف فكري شما قرار دارند
  • حسن IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    52 3
    هنوز پوستر عکس 10 متری ایشان در جلو میدان تره بار ارومیه اویزان است . اکثر کسبه و بازاری در انتخابات از ایشان حمایت کردند .
  • علی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    68 3
    متاسفانه وقتی اکثر مردم ارومیه پای صندوق رای نمیرن آقای قاضی پور به عنوان نماینده مردم ارومیه معرفی می شن... و این باعث تاسف و شرمندگی هست.
  • بی نام DE ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    50 15
    باسلام،متاسفانه بعضی از عزیزان هم از ادبیات اقای قاضی پور استفاده میکنند در نقد سخنان ایشان،مردم ارومیه بافرهنگ هستند،قاضی پو ر وامثال ایشان رااز مردم بزرگوار ارومیه جدا بکنید،
  • امين A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    70 3
    اولا قاضي پور نمونه بارز اقايون اصولگرا و افكار مرتجع اونهاست . بعدش هم لطفا لطفا لطفا هر كسي كه به نوعي از دار و دسته احمدي نژاد بوده لااقل تا ٦٠ سال نبايد دهن ...... باز كنه ، هيس
  • بی نام DE ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    69 1
    چه طوره توهین به یکی از مسئولان جرم محسوب میشه و مجازات داره اما توهین به چند ده میلیون ایرانی هیچ مجازاتی نداره پس مدعی العموم و قوه قضائیه ما الان کجان؟؟؟؟ چرا هیچ کدوم از مسئولین کشور از رئیس مجلس گرفته تا رئیس جمهور و نمایندگان فعلی هیچ جهت گیری در این زمینه نداشتند ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    59 0
    قاضی پور کاندید اول لیست "اصولگرایان" بود . اصولگرایان باید به سرعت حرفاشو محکوم کنند .
    • حسن A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      38 0
      همین کارها را می کنند که مردم از اصولگرایان متنفر شدند.چند تا متهجر و نادان ابروی اصولگرایان را می برند.
  • محمد A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    77 2
    این آقا جنایتکار جنگی حساب می شه باتوجه به توصیفی که ایشان در مورد دوران جنگ داشت
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    61 18
    من خودم بارها به اروميه سفر كردم باور كنيد خيلي خيلي انسانهاي فهيم و باشعوري هستند امسال با خودم فكر ميكردم ميگفتم ديگه اين دوره به اين نماينده راي نميدن ولي نميدونم اونجا چه خبره؟ چرا اينطوري ميشه؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    86 7
    اگه یه نفر همین حرفارو راجع به اذریا میگفت چه بلبشویی درست میکردن مسئولان ولی این اقا نصف جمعیت کشور و همچنین مردم شریف قزوینو به کثیفترین شکل ممکن خطاب قرار دادن انگار نه انگار چرا چون همفکر بعضیاست
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
      81 3
      دقیقا همین اقای قاضی پور در پاییز گذشته داد و بیداد علیه عمو فیتیله ای ها راه انداخت که بتونه رای جمع کنه طوری که خود عمو فیتیله ای ها هم در برنامه دید در شب اینو متذکر شدن که این اقا داره سوء استفاده میکنه حالا کار خدا رو ببین چه زود ادما رو رو سیاه میکنه خودش اومده بدترین توهینهای مستفقیم رو کرده اقای قاضی پور اگر که اون برنامه طنز کودک توهین محسوب میشد این حرفای الان شما چی محسوب میشه؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    64 1
    کجا هستند کسانی که دنبال فتنه گر میگردند؟ اگر حرفهای این نماینده مطابق با اصول انقلاب نیست چرا برائت خود را اعلام نمی کنندمگر نماینده مجلس جزءخواص نیست؟پس چرا ایشان حصرنمیشود؟اصلا برخوردی هم با این نماینده نشدهکشتن 700 اسیر عراقی که ایشان اقرار میکند جنایت جنگی نیست؟چرا از رزمندگاه مایه میگذارد؟چرا فارسی زبانان را انگونه خطاب میکندچرا به زنان توهین میکند....
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    6 45
    خدایی ملت کم جنبه ای هستیم. تا کسی اشتباهی میکنه یا خلافی میکنه تا جنبه نداره, شروع می کنیم تمام عقده های خودمون رو خالی می کنیم. هر کس مسول رفتار خودشه. نه به دین ربط داره نه شهر نه قوم نه گروه . حداقل به هموطن بودنخودمون احترام بذاریم.
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    39 3
    یادتونه فیتیله ها
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    36 1
    این آقا صحبت کردن بلدنبست چگونه رای آورده فکرش درحدنماینده مجلس نیست
  • ناشناس A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    12 0
    اگر عراق وامدار ما نبود و هیئت حاکمه ای همچون عربستان داشت تاکنون بنابر اعتراف صریح ایشان به دادگاه جنایت جنگی لاهه شکایت کرده بود بخصوص که این عملیات در خاک عراق اتفاق افتاده و دفاع از سرزمین علیه نیروی متجاوز قلمداد نمی شود
  • هاشم A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    16 3
    استعفای قاضی پور خواسته ماست