سرافراز رئیس صدا و سیما بار دیگر پاسخ نامه علی کفاشیان را نداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صدا و سیما و فدراسیون فوتبال چندی پس از امضای قرارداد همکاری IPTV دوباره به نقطه صفر رسیده اند. پس از امضای این قرارداد از عابدینی و تاج گرفته تا کفاشیان می گفتند با تلویزیون اینترنتی تمام مشکلات حل می شود و دیگر دغدغه ای برای حق پخش نخواهند داشت. مدتی گذشت و حالا فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که امضای آن قرارداد کوچکترین سودی نداشته چراکه صدا و سیما حاضر نیست این کار را به مرحله اجرایی برساند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اخیرا نامه ای را تنظیم کرد و برای دفتر سرافراز رئیس رسانه ملی فرستاد اما این نامه مثل سایر نامه ها، بی پاسخ باقی ماند. کفاشیان می گوید: «اصلا محل هم نگذاشتند. صدا و سیما نشان داد که چقدر برای عقاید مردم ارزش قایل است و من از آنها تشکر می کنم. مسئولان محل نمی گذارند، پاسخ هم نمی دهند در حالی که حق پخش، حق طبیعی فوتبال است.»
با اینهمه، قرار نیست دوباره از ورود دوربین ها به ورزشگاهها ممانعت به عمل بیاید. کفاشیان هم این موضوع را تائید می کند و می گوید: «درست نیست که به خاطر مشکلات ما، مردم از دیدن فوتبال منع شوند. البته من پیشنهاد تازه ای به سازمان لیگ داده ام که جایگزین حق پخش شود و بعد از عید آن را عملی می کنیم.» او توضیحی درباره جزئیات این طرح نمی دهد اما احتمالا مثل دیگر طرح ها، به بن بست می رسد. فدراسیون فوتبال امسال نه تنها در گرفتن حق پخش ناموفق بوده بلکه نتوانسته از تبلیغات محیطی هم درآمدی داشته باشد.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میم IN ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    18 3
    یعنی فک کن کفاشیان یک اپسیلون برش داشته باشه.
  • بردیا A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    13 1
    وقتی نمیتونی حتی یک زمین برای تمرین تیم ملی محیا کنی، چه اصراری به موندن و شرکت در انتخابات داری اقای کفاشیان؟ وای به حال اون فدراسیونی که به رییسش بی محلی میشه و بد ترین رفتار باهاش صورت میگیره