تاخیر یک شرکت هواپیمایی در پرواز به شیراز با انتقاد رضا کیانیان رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «کفش‌هایم کو؟» که برای شرکت در یک برنامه عازم شیراز بود، با تاخیرهای پی‌ در پی پرواز رو به رو شد. او در حساب‌ کاربری اینستاگرام خود در این باره نوشت : «پنج شنبه شب به شیراز پرواز داشتم تا جمعه صبح در برنامه تلویزیونی «خوشا شیراز» حرف بزنم.

پرواز ساعت ۲۲:۴۵ و با هواپیمایی آسمان بود. چند ساعت پیش از پرواز پیامکی آمد که پرواز با یک ساعت تأخیر در ساعت ۲۳:۴۵ خواهد بود! من خوشحال شدم که خبر داده‌اند؛ یعنی برای مسافر احترام قایل شدند. خب دیرتر به سمت فرودگاه حرکت کردم. در راه بودم که پیامک دوم آمد که پرواز باز هم تأخیر دارد و هواپیما ساعت ۱:۳۰ بامداد خواهد پرید! و این بار اصلاً خوشحال نشدم، چون تأخیر هم حد و مرز دارد. من باید حدود ۲ ساعت در فرودگاه منتظر می‌نشستم و عاقبت حدود ساعت ۳ صبح به شیراز می‌رسیدم و تا به هتل برسم و به اتاق ساعت ۴ صبح می‌شد و تا کارهای شخصی‌ام را انجام دهم و...!!!

بنابراین، چه موقع می‌توانستم بخوابم و چه موقع باید از خواب بیدار می‌شدم؟! و صبح با چشمان قرمز و خواب آلود در برنامه چه می‌کردم و چه می‌توانستم بگویم!؟

در فرودگاه منتظر بودم و به همین مسائل فکر می‌کردم؛ خواب آلود و پکر! که اعلام شد مسافران پرواز نامبرده به کانتر شماره فلان مراجعه کنند و فیش پذیرایی دریافت کنند!

من که نرفتم، اما دیدم کسانی که رفتند با یک بسته پلاستیکی برگشتند! از همان‌ها که در خود هواپیما می‌دهند؛ یعنی همانی را که قرار بود در هواپیما بدهند ، اینجا دادند! شبیه اغذیه رایگان در مدارس قدیم ! و دیگر هیچ.

بعداً از بر و بچه‌های فرودگاه شنیدم که قرار بوده پرواز از شیراز برود ساری و بعد برگردد تهران و ما را ببرد شیراز! نزدیک تهران ، اعلام می‌کنند که هوای ساری مناسب نیست و هواپیما در تهران می‌نشیند. مسافران قبول نمی‌کنند که پیاده شوند ! و یک ساعتی از هواپیما خارج نمی‌شوند. چون تهران کاری نداشتند! و تازه اگر پیاده می‌شدند چگونه و با چه وسیله‌ای این موقع شب بروند ساری؟؟؟ خلاصه بعد از دعواها و بگو مگو ها، هشتاد نفر پیاده می‌شوند و بقیه را به شیراز برمی‌گردانند.

خب این‌ها را می‌فهمم! و نمی‌خواهم وارد دعوای مسافران ساری و آن هواپیمایی بشوم، ولی در مورد خودم که می‌توانم حرف بزنم! آن شرکت هواپیمایی می‌توانست برای اینکه ما را آن همه منتظر نگذارد تا زمان از دست ندهیم ، هواپیمای دیگری جایگزین کند! می‌توانست از یک شرکت هواپیمایی دیگر بخواهد تا ما را به شیراز برساند! ولی هیچ کدام از این کارها را نکرد! چون برای مدیریتش مهم نبوده که مسافران چه خواهند کشید! چون مدیریتش متوجه نبوده که وقت مسافران ارزش دارد. چون اصلا معتقد نبوده وقت ارزش دارد . چون ما عادت کردیم و بلد نیستیم از حقوق اجتماعی مان دفاع کنیم. چون سال‌هاست یاد گرفته‌ایم همین است که هست!

چون رقابتی وجود ندارد که ما مسافران بتوانیم بین این شرکت و یک شرکت دیگر انتخابی داشته باشیم و زمانی که یک شرکت به ما احترام نگذاشت، با شرکت دیگری پرواز کنیم و این یکی را ادب کنیم! من می‌گویم اگر شرکت هواپیمایی نامبرده هیچ کدام از کارهای بالا را نتوانست انجام دهد، دست کم می‌توانست یکی از مدیرانش را بفرستد و از ما عذرخواهی کند و قول بدهد دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد!

اما مدیر این شرکت ، هیچ کدام از این کارها را نکرد ... و شرکت‌های هواپیمایی دیگر ایران هم چنین کارهایی نمی‌کنند، چون ما به همین عادت کردیم! و آن ها ضرورتی نمی‌بینند این خدمات را به مشتریان‌شان بدهند ...»

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    230 3
    حرف دل خیلیا بود
  • غلام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    164 1
    صحیح است و درست است ... این حرف حسابیست
  • بی نام RO ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    138 1
    آسمان دیگه شورش و در آورده مردمم دستشون به جایی بند نیست.
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    85 1
    وقتی مسئولین پاسخگو نیستند همین مسائل پیش میاید. وقتیکه روابط در انتصابها جای ضوابط و شایسته سالاری را میگیرد همین وضع پیش می آید. وقتی همه این سازمانها دولتیست و رقابت وجود ندارد و مشتری چاره دیگری غیر از رجوع به این سازمانها را نداشته باشد همین وضع پیش می آید. و هر زمان که اخلاقیات در جامعه ای نزول کند ....
  • بهمن IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    93 1
    جناب استاد کیانیان عزیز ... متاسفانه اوضاع شرکتهای هواپیمایی خرابتر از این حرفهاست و لازم به ذکر است که این مشکلات هیچ ربطی به تحریم ندارد فقط فقط به مدیریت این شرکتها ربط دارد که هیچ گونه تخصصی در کار خود ندارند و هیچگونه نظارتی بر فعالیت مجموعه زیردست خود ندارند .
    • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
      28 1
      مديران اين شركت هاي بدرد رزويشن آژانس تاكسي هم نمي خورند
    • ماهور A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
      1 0
      اخوی اینا تو چی تخصص دارن شما بفرمایین ما هم در جریان قرار بگیریم
  • بی نام AT ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    106 1
    چون ما عادت کردیم و بلد نیستیم از حقوق اجتماعی مان دفاع کنیم
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    60 8
    حتما مدیرانشان هنوز دلواپس انتخابات هستند
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    42 1
    چند وقت پیش پرواز تهران به ابادان هم همین اتفاق افتاد پرواز ساعت 5 یا 5:30 قرار بود انجام بشه مردم رو تا ساعت 12 شب نگه داشتن که هواپیما خراب شده ، بعد همون رو تعمیر کردن اوردن برای پرواز بعدش هم با کیک و ساندیس و شام دادن مردم رو توی فرودگاه ساکت کرده بودن ، بابام تا اومد خونه دیگه ساعت 2 شب شده بود میگفت یکی از مسافرا قرصاش توی چمدون و قسمت بار بود تازه هم عمل کرده بود بنده خدا همش عصبانی بوده و درد میکشیده مردم جون به لب شدن تا با این هواپیمای تعمیری برگشتن .
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    57 1
    ممنون آقای کیانیان که در برار ظلم در هر جایی سکوت نمیکنید مرد با شرف
  • بی نام DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    34 1
    حتا اگه رقابت هم باشه مساله حل نمی شه مگر این که رفتار یکی با بقیه فرق کنه و بهتر باشه. ولی مساله فرهنگی است و این مساله فرهنگی با ایجاد شرکت هایی که خود را متعهد به اخلاقیات خاصی بدانند درست می شه و از وسط به بالا و پایین سرایت می کند.
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    47 9
    مردم ما کم کم دارن یاد میگیرن از حقشون دفاع کنند.نمونش انتخابات تهران
  • مهران A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    44 1
    "چون ما عادت کردیم و بلد نیستیم از حقوق اجتماعی مان دفاع کنیم. چون سال‌هاست یاد گرفته‌ایم همین است که هست" به نظرتون چرا ما بلد نیستیم از حقوق اجتماعیمون دفاع کنیم ؟؟؟ چرا اصلا بلد نیستیم اعتراض کنیم ؟؟؟ و هزار تا چرای دیگه ...
  • ali A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    45 1
    حق با آقای کیانیان است . رفتارشان اصلا انسانی نیست .
  • نظري A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    29 1
    چون رقابتی وجود ندارد که ما مردم بتوانیم بین این شرکت خودرويي و یک شرکت دیگر انتخابی داشته باشیم و زمانی که یک شرکت به ما احترام نگذاشت، از شرکت دیگری خريد کنیم و این یکی را ادب کنیم انحصار موج ميزنه و سوء مديريت و عزت ايراني كه ماشاالله
  • کامیاب FI ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    38 0
    درود بر شما که اعتراض خود را بگوش بی مسئولان بی تدبیر می رسانید
  • سعید A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    33 1
    دمت گرم و سرت خوش باد
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    34 1
    اینجا ایرانه و این چیزها عادیه.. البته از نظر مدیران
  • بی نام RO ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    11 25
    همه این حرف ها درست ولی آیا حرکت مسافرانی که بعلت بدی هوا پروازشان در تهران نشست و از هواپیما خارج نشدند درست است ؟ از ماست که بر ماست
  • فرهاد A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    17 5
    اینجا ایرانه سویس که نیست جواب تمام حرفهایی از این دست برای همه قرون و اعصار
  • رسول ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    30 1
    درود به شرف شما اي كاش مردم ايران از شما ياد ميگرفتن
  • بی نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    23 0
    چون ما به همین عادت کردیم
  • سینا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    23 0
    اصولامانبایدپاسخگویی مردم باشیم
  • فواد RO ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    34 1
    دوست عزیز متاسفانه از این نوع دردها بسیار زیاد هست و بهمین خاطر هست که مردم مهاجرت میکنند به کانادا آمریکا سوئد و ...
  • بی نام RO ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    28 0
    ايراني بايد بدونه ميشه حقشو گرفت بايد اعتراض كرد
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    35 0
    بین همه ی ایرلاین های ایرانی آسمان از همه بدتره. نه اینکه بقیه آش دهن سوزی باشن ولی آسمان افتضاحه
  • نیما کیانیان A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    6 0
    پرواز 833 اهواز به تهران اواپیمایی آسمان هفته پیش قرار بود ساعت بیست و چهل دقیقه پرواز کنه که پیام کوتاه تاخیر تا ساعت 23 رسید ، دقیقا ماهم مثل آقای کیانیان خوشحال شدیم که احترام گذاشتن ولی وقتی رفتیم فرودگاه و اونجا هم تا ساعت یک و نیم شب معطل شدیم بدون حتی یه عذرخواهی ساده به عمق فاجعه بی اهمیت بودن مردم برای این ایرلاینها پی بردیم آسمان واقعا دیگه از حد گذرونده همیشه تاخیرای طولانی داره
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    3 0
    حق کاملا با استاد کیانیان است . هواپیمایی آسمان نباید اینقدر درمانده باشد . مدیریت این هواپیمایی اگر مدیر باشد باید پاسخگو باشد . اولین وظیفه مدیر پاسخگو بودن است . اینجا اگه ایران هست ، باید مدیر ایرانی هم یاد بگیرد که پاسخگو باشد . باید شرکت آسمان مدیرش را ادب کند.
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    3 0
    ما به همین عادت کردیم و آن ها ضرورتی نمی‌بینند کلیدی ترین جمله یا به قولی ساده تر : همینه که هست...
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    6 0
    مسافرین بین المللی این امکان را دارند که از قابل اعتماد بودن و امن بودن سرویس شرکت های ارایه دهنده خدمات حمل و نقل هوایی در کشور های مقصد اگاه شوند و از طریق سازمان های خاصی این اطلاعات به انها ارایه میشود چرا ما تا کنون حتی یک بار هم که شده تلاش نکرده ایم چنین حقی را از مقامات ذیربط درخواست کنیم ...چرا؟
  • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    3 3
    بابا اینا که چیزی نیست ...
  • بی نام DE ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    در مهر آباد سری به دفاتر همین شرکت بزنید یاد ترمینال سالهای قبل می افتید
  • كاربر IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    جناب كيانيان با سلام سالهاي سال است كه ما كارمندان نفت جنوب با اين مسئله روبرو هستيم كه ساعتها در فرودگاه مبدا يا مقصد بايد در انتظار پرواز وفت تلف كنيم و بعضي مواقع بخاطر جلسات مهم و دير رسيدن جواب گوي باشيم و هيچ كس و هيچ مقامي هم جوابگوي اينهمه تاخير و ضررهاي شخصي و عير شخصي آن نه به من كارمند و نه به سازمان مطبوع نيست اميدوارم آنهايكه مخالف خريد هواپيما هستند اين مسائل را مد نظر قرار بدهند