مسابقه معمار برتر برای اولین بار در سال 92 با هدف تشویق دانشجویان معماری برای طراحی معماری مبتنی بر ایده پردازی و خلاقیت با موضوع ساماندهی بام‌های مسکونی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،دومین دوره این رویداد رقابتی علمی و ملی در کشور در سال 93 با موضوع طراحی و ساماندهی نماهای شهری برگزار شد. موضوع خلاقیت و ایده و آنچه باعث ایجاد نظر و بینش در میان دانشجویان معماری می شود، امری است که کمتر به آن پرداخته می شود. به همین خاطر برگزارکنندگان و شورای سیاست گذاری مسابقه معمار برتر، موضوع مسابقه را هر سال با در نظر گرفتن مقوله خلاقیت و مساله کاوی و با تاکید بر اصلاح وضع موجود و ساماندهی معماری موجود انتخاب می کنند.
سومین دوره مسابقه دانشجویی معمار برتر نیز به همت مرکز معماری ایران در حالی برگزار می شود که به صورت رسمی در دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ثبت گردیده و آقایان علی وجدانی ، شهاب میرزائییان مهابادی و سارا کلانتری داوران اصلی آن هستند.
موضوع این دوره مسابقه معماری فضاهای مرده است و علاقمندان و دانشجویان معماری می توانند با مراجعه به سایت www.Iacenter.ir نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند. شروع ثبت نام از هفته دوم اسفند ماه تا 31ر فروردین 95 ،زمان تحویل آثار از 27 الی 31 اردیبهشت 95 و زمان داوری و نمایشگاه آثار منتخب در نیمه اول خرداد 1395 است. 

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =