فرمانده انتظامی استان با اعلام دستگیری دو باند سوداگر مرگ و کشف 186 کیلو ماده مخدر حشیش در این رابطه، از کشف بیش ار دو تن مواد پیش ساز شیشه از ابتدای سال تا کنون خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین البرز، سردار "کامراني صالح"  گفت: در راستاي انجام اقدامات اطلاعاتي انجام شده از سوي ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد که فردي از فعالان در امر خريد و فروش مواد مخدر در استان البرز و تهران، به تازگي مقادير قابل توجهي مواد مخدر تهيه کرده و در صدد فروش آن به مشتريان خود است .

وي گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با پيگيري هاي شبانه روزي، مخفيگاه نامبرده را در آدرس گرمدره شناسايي و سه تيم عملياتي به آدرس مورد نظر اعزام و با هماهنگي مقام قضائي، متهم را در حال خروج از منزل با يک دستگاه خودروي پژو پارس به همراه چهار نفر از همدستانش دستگير کردند .

فرمانده انتظامي استان البرز در ادامه اظهار داشت : در بازرسي از داخل منزل مقدار تقريبي 105 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش بالفافه و مقدار 55 گرم ترياک با لفافه کشف شد و متهمان به همراه مواد مکشوفه و خودروهاي توقيفي به پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

سردار کامراني صالح خاطرنشان کرد: در عمليات جداگانه ديگري، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از فعاليت گسترده يک فروشنده مواد مخدر در استان هاي البرز و تهران اطلاع يافتند.

وي گفت: ماموران با تشديد اقدامات اطلاعاتي، دريافتند که نامبرده به تازگي مقاديري مواد مخدر، خريداري کرده و توسط همدستان خود در صدد انتقال آن به استان البرز و توزيع بين مشتريان است.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: با انجام اقدامات پليسي، يک دستگاه خودرو پرايد حامل محموله مواد مخدر شناسايي شد و دو تيم عملياتي به مسيرهاي تردد احتمالي خودرو اعزام و با کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري در مقابل پارک چمران در يک فرصت مناسب، راننده و سرنشين خودرو دستگير و متهمان به همراه خودروهاي توقيفي به پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند .

وي در ادامه افزود: در بازرسي از داخل صندوق عقب خودروي پرايد، 78 بسته مواد مخدر از نوع حشيش به وزن تقريبي 78کيلوگرم با لفافه و حدود سه کيلو و 500 گرم حشيش با لفافه در بازرسي از منزل متهم اصلي کشف شد.

سردار کامراني صالح گفت: در مجموع 186 کيلو و 500 گرم مواد مخدر حشيش از قاچاقچيان کشف و در اين رابطه هفت نفر دستگير شدند و دو دستگاه خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامي استان البرز ضمن اعلام کشف نزديک به 6 تن انواع مواد مخدر، دو تن و 347 کيلو گرم مواد پيش ساز شيشه ، از انهدام 51 باند مواد مخدر از ابتداي سال تا کنون خبر داد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =